Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kolikkopelit

Vastaus: Kolikkopelit

Varmaan osa jo teistäkin on kuullut ja ehkä jopa käynytkin pelaamassa hesassa siellä viime joulukuussa perustetussa pelihallissa? Itse en asu lähelläkään Hesaa, mutta kuvia olen sieltä hallista nähnyt. Loistava idea. Toivottavasti se paikka ei lopeta ikinä. En ole varma miten siellä maksetaan pelaamisesta sitten. Kaveri siellä on käynyt pelailemassa, mutta ei tullut kysyttyä sen tarkemmin sitten.
 
Vastaus: Kolikkopelit

Kävin Keskisellä muutama viikko sitten ja pelasin siellä esim. Daytona usa2:sta. Oli parempi kuin Sega rally. Sega rallyssä en pärjännyt kavereille yhtään.
 
Vastaus: Kolikkopelit

Sega rallystä on muuten hienot muistot. Aikanaan pelasin joka paikassa missä vain oli. Sit sain Sega Saturnin ja taisin sille omistaa kaksi peliä ja tuo oli toinen. Pelasin varmaan satoja tunteja.
Sit oltiin jossain messuilla, missä Sega oli esillä castrollin kanssa ja jonkun Sega hepun poika oli siellä jota vastaan pääsi aina ajamaan. Koko messujen aikana olin ainut ihminen joka tuon jannun voitti Sega Rally kisassa. Oli muuten poitsulla naama väärinpäin sen jälkeen ja esittelijät ihmetteli miten voin olla noin hyvä. Se oli kun lapsuuden ehkä isoin kohokohta siihen mennessä. :)

Vuodesta toiseen mentiin Lappiin 3-4 kertaa vuodessa ja aina pysähdyttiin Oulussa yöksi siihen johonkin Nesteen pihalle asuntoautolla. (Linnatuuli tms?)
Siellä oli vuosikaudet se joku prätkäpeli, missä iha kallistettiin sitä pyörää itse. Ajoin sitäkin niin paljon, että kärkisija oli siinä koneessa yhteensä 1,5v putkeen. :)

Hienoja vehkeitä ja harmittaa ettei niitä juuri ole enää missään. Ois kiva muksujen kanssa vähän pelailla.
 
Vastaus: Kolikkopelit

Siellä oli vuosikaudet se joku prätkäpeli, missä iha kallistettiin sitä pyörää itse. Ajoin sitäkin niin paljon, että kärkisija oli siinä koneessa yhteensä 1,5v putkeen. :)

Manx TT superbike?

1275761311.jpg


Testasin tuota joskus pari kertaa likemmäs 20 vuotta sitten, mutta ei sen pelaamisesta silloin mitään tullut.
 
Vastaus: Kolikkopelit

Joo tollanen. En muista enää oliko peli just toi kyseinen. Muistelen vaan et joku superbike peli oli
 
Vastaus: Kolikkopelit

Sega rallystä on muuten hienot muistot. Aikanaan pelasin joka paikassa missä vain oli. Sit sain Sega Saturnin ja taisin sille omistaa kaksi peliä ja tuo oli toinen. Pelasin varmaan satoja tunteja.
Sit oltiin jossain messuilla, missä Sega oli esillä castrollin kanssa ja jonkun Sega hepun poika oli siellä jota vastaan pääsi aina ajamaan. Koko messujen aikana olin ainut ihminen joka tuon jannun voitti Sega Rally kisassa. Oli muuten poitsulla naama väärinpäin sen jälkeen ja esittelijät ihmetteli miten voin olla noin hyvä. Se oli kun lapsuuden ehkä isoin kohokohta siihen mennessä. :)

Vuodesta toiseen mentiin Lappiin 3-4 kertaa vuodessa ja aina pysähdyttiin Oulussa yöksi siihen johonkin Nesteen pihalle asuntoautolla. (Linnatuuli tms?)
Siellä oli vuosikaudet se joku prätkäpeli, missä iha kallistettiin sitä pyörää itse. Ajoin sitäkin niin paljon, että kärkisija oli siinä koneessa yhteensä 1,5v putkeen. :)

Hienoja vehkeitä ja harmittaa ettei niitä juuri ole enää missään. Ois kiva muksujen kanssa vähän pelailla.
Se on kyllä loistopeli, itsekin aikanaan kävin aina hakkaamassa sitä. Aina kun oli mahkuja niin pelaamaan vaan. Ja aina oli niin huippu päästä laivalle kun sai pelata :D

Ps. Linnatuuli on Janakkalassa Hämeenlinnan vieressä.
 
Vastaus: Kolikkopelit

Joku tuuli se mun mielestä oli siellä Oulun edustalla. Neste mielestäni asemana. :D
 
Mitäs muistatte tästä?

Ite pelasin seuraavia pelejä aika paljon:
-Open Ice (NHL Arcade)
-Wayne Gretzky Hockey 3D
-Virtua Fighter
-Virtua Athlete
-Virtua Striker

Sitten siellä oli muitakin mm.flippereitä
 
Ylös Bottom