Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Koneen näyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dog-man
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

dog-man

New Member
Ostin tuomisen johon että saa ton boxin tietokoneen näyttöön kiinni. Mulla on näytössä kaksi paikkaa HD tulo sekä DVI D tulo pistin sen tuohon HD paikkaan ja se kyllä pelaa mutta kuva ei oo paras mahollinen varmaankaan kun meen setting ja display niin siellä on vaan resolution setting se on mulla tuo 1280 x 1024 sitten siellä on se screen format missä voi valita vaan normal sekä wide screen missä nuo niin puhuttu 480p/780p/1080i ovat sitten?
ja kyseessä on litteä näyttö

Vastaus: Koneen näyttö

dog-man sanoi:
Ostin tuomisen johon että saa ton boxin tietokoneen näyttöön kiinni. Mulla on näytössä kaksi paikkaa HD tulo sekä DVI D tulo pistin sen tuohon HD paikkaan ja se kyllä pelaa mutta kuva ei oo paras mahollinen varmaankaan kun meen setting ja display niin siellä on vaan resolution setting se on mulla tuo 1280 x 1024 sitten siellä on se screen format missä voi valita vaan normal sekä wide screen missä nuo niin puhuttu 480p/780p/1080i ovat sitten?
ja kyseessä on litteä näyttö

480p = 640x480, 720p=1280x720 jne. eli ihan oikein kaapelisi toimii. VGA-kaapelilla reso vaan valitaan tuollaisessa muodossa. Mikä siinä kuvan laadussa tarkalleen ottaen on huonoa? Värit? Sahalaitaisuutta?

Sahalaitaa voi aiheuttaa se, että pelit pitää skaalata näyttösi natiiviresoon. Värit taaskin ovat VGA-kaapelilla melko hanurista, jos olet tottunut esim. RGB SCARTin tai komponentin kuvaan.

Vastaus: Koneen näyttö

Itsellä kävi tietokoneen TFT näytön kanssa siten, että resoksi piti valita 1024 x 768 ennenkuin esim. PGR3:n kuvasuhde pysyi oikeana.

Ylös Bottom