Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolien kylkiäiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarnath
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuskinpa totakaan kauaa kestää(joulunavaus?),sitä paitsi ainakaan PS2sen pelit eivät houkuttele.Ehkä toi ratti,mutta...

Joo, no pelien laatu näyttää olevan aika heikko muissa kylkiäisissä, paitsi Xboxilla. Aika vähän näyttäis olevan huippupelejä muilla.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Gamecubessa oli mukana 10 peliä!!!
Jos vaikka myyt pelit käyttämättöminä 30 kpl, niin saat siitä jo 300 .
Eli kaapissa on konsoli ja 50 voittoa!

Johan nyt on saakeli. Tosin GCn ja XboXin tapauksesta puolet ovat aivan turhia ja PS2n kaikki pelit ovat aivan turhia :P

Jos noista kylkiäisten laatua katsoo, niin on XBoxilla kyllä selkeästi paras kokonaisuus. PS2:n tarjonta, vaikka esim. BO on kelpo peli, näyttäs olevan platinum kamaa.

..Luottokortit, bonuskortit, kännykät hiitee,
markkinavoimat tietää teist jo enemmä ku te ite.
Ja se disinformaatio mitä ne meille sylkee,
on ku ostais jotai, mut sais vaa mitä ne tarjoo kylkeen..

Aikamoista huttua tungetaan konsoleiden mukaan että saataisiin lisää ostajia. Ainakin tuo PS2-paketti oli ihan kamala! XBOXissa ja CUBEssa oli sentään vähän yritystä. Itse tahdon edelleenkin valikoida ja ostaa pelini itse, eli mielestäni tuollaisilla "megapaketeilla" ei tee mitään. Myisivät mieluummin pelkkiä konsoleita halvalla ettei tarvitse ottaa kymmentä portalrunneria kaupanpäälle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Aikamoista huttua tungetaan konsoleiden mukaan että saataisiin lisää ostajia. Ainakin tuo PS2-paketti oli ihan kamala! XBOXissa ja CUBEssa oli sentään vähän yritystä. Itse tahdon edelleenkin valikoida ja ostaa pelini itse, eli mielestäni tuollaisilla "megapaketeilla" ei tee mitään. Myisivät mieluummin pelkkiä konsoleita halvalla

Juju taitaa olla siinä että kauppias pääsee eroon peleistä joita tuli tilattua varastoon mutta mitkä ei myy ainakaan normaalihinnalla. Konsolipakettien mukana ne houkuttelee ostajia joilla ei ole konsolia aikaisemmin ollut tai ei tunne niitä pelejä. Eli isi tai äiti ostaa sellaisen joululahjaksi ja teki mielestään hyvät kaupat, etenkin kun sille paketille on laskettu joku näennäinen arvo niiden pelien maksimihinnan mukaan :mad:

Kilpailu konsolien hinnoilla oli joulun alla melkoisen kovaa, saattaa olla että PS2:sta ei paljon katetta kertynyt jälleenmyyjille. Maahantuoja ei varmaan tukkuhintaa pudota jos kysyntää edelleen riittää.

En kyllä itsekään noita paketteja ostaisi, mutta jos sellaisen saa joululahjaksi niin voihan ne pelit viedä divariin ja saada niistä 10-15e hyvitystä per peli kun ostaa jotain tilalle...

Ylös Bottom