Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifinin kävijöiden ikäjakauma (v. 2005 -> )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

feldon

KonsoliFIN Alumni
Tämän kyselyn tarkoitus on selvittää Konsolifinin nykyinen ikäprofiili. Olisimme jälleen kiitollisia, mikäli ennättäisit vastata!

Kiitokset jo etukäteen!

-feldon

Vastaus: Konsolifinin kävijöiden ikäjakauma (v. 2005 -> )

Olisi kyllä voinut pistää kyselyn syntymävuosista, mikä ei ihan heti vanhenisi (ideasta kiitos Knightille). Esim.

<- 1950
1951-1955
1956-1960
1961-1965
1966-1970
1971-1975
1976-1980
1981-1985
1986-1990
1991-1995
1996-2000
2001->​

13 vuotta tuli täyteen kolmas tammikuuta.

1988 syntynyt olen. Täytän 17 vasta marraskuussa. Tästä joku älyn jättiläinen voi päätellä, että olen tällä hetkellä 16 vuotta.

21 vuotta tuli täyteen viime syyskuussa.

Ja onneksi olkoon Dr. Evil

1988 on meikäläisen vuosimalli. 17 vuotta tulee täyteen helmikuun puolivälillä.

Olen syntynyt vuonna 90 ja syyskuussa täytän 15 vuotta. Olen siis 14 vuotias.

Jos vielä joskus tehdään tällainen, sen voisi laittaa syntymävuoden mukaan, kuten Oliver ehdotti.

Boikotoidaan tätä pollia urakalla, että sikariporraskin päätyisi syntymävuosikyselyyn. Nykyinen muoto vanhenee varmaankin kuukauden sisällä jo hiukan, vuoden päästä heittoa on jo niin paljon, että oksat pois.

EDIT: feldon: "Ei taka-ajatuksia"? Vaikea uskoa, kyllä minä tiedän että KonsoliFIn on myynyt sielunsa IRC-Gallerialle (harrastuspohjalta...) ja harjoittaa saatanallisia uhrimenoja kyselytiedoillaan. Kohta varmaan kysytte etunimiemme alkukirjainta.

Knight sanoi:
EDIT: feldon: "Ei taka-ajatuksia"? Vaikea uskoa, kyllä minä tiedän että KonsoliFIn on myynyt sielunsa IRC-Gallerialle (harrastuspohjalta...) ja harjoittaa saatanallisia uhrimenoja kyselytiedoillaan. Kohta varmaan kysytte etunimiemme alkukirjainta.
Voihan piru. Jo ne keksi juonen. :p
Pojat, unohdataan ne "sosiaaliturvatunnuksesi loppuosa" - ja "tilinumerosi"-kyselyt.

Knight sanoi:
Tuo on aivan... totta. Oikeastaan voisit nyt avata ikkunaverhojasi vähän enemmän, että vakoojamme saisivat sinuun paremman tulilinjan. Kiitos.

Seuraavan kyselymme aiheena on:
Missä säilytät arvoesineitäsi ja miten ne löytyvät pimeässä?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom