MrSoulfire
New Member
Vastaus: Konsoliylistys!
Sä Hinin tappelet kuin tyttö. <3
Ei mutta tästähän kehketyi kunnon sauna. Kun se lähtökohta tuohon osaltani oli selvennys siihen mitä tarkoitin toisessa ketjussa. Kun xbugs ei löytänyt sanakirjasta xbotti -sanalle merkitystä, postasin että "eiköhän tuossa allekirjoituksessasi ole tarpeeksi sanakirjaa." En tarkoittanut niiden linkkien sisältöä, vaan ihan vain sitä, että jos jotain tuollaista käyttää propagandana ja vaivautuu jopa laittamaan ne allekirjoitukseensa, on se melko selvä fanipojan merkki.
Edelleen, minulle on yhä täysin sama mitä kukakin fanittaa. Ajatelkaa. Joku fanittaa jopa MIkkosia.
Ja komppaan kyllä quassimoa ja Kovalchukia siinä että konsolisota palvelee loppukädessä meitä pelaajia. Oottakahan kun Google tulee mukaan pelibisnekseen, kaikessa muussahan se jo melkein on mukana.
P.S. Hinin ei suutu kun sanon sitä tytöks. Tai muuten se ei saa enää sanoa mua mussukaks.
Mitä, enkö MINÄKÄÄN saa provosoitua?Olisin niin halunnut tapella.
Sä Hinin tappelet kuin tyttö. <3

Edelleen, minulle on yhä täysin sama mitä kukakin fanittaa. Ajatelkaa. Joku fanittaa jopa MIkkosia.
Ja komppaan kyllä quassimoa ja Kovalchukia siinä että konsolisota palvelee loppukädessä meitä pelaajia. Oottakahan kun Google tulee mukaan pelibisnekseen, kaikessa muussahan se jo melkein on mukana.
P.S. Hinin ei suutu kun sanon sitä tytöks. Tai muuten se ei saa enää sanoa mua mussukaks.
Viimeksi muokannut moderaattori: