Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KOTOR jää lukkoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wizard
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wizard

New Member
Pari viikkoa vanha Xbox ei suostu lukemaan juuri ostettua Knights of the old republic -peliä. Peliä testattiin myös kaupan koneella, siellä se toimi täydellisesti. Minulla jää lukkoon alkudemon jälkeisessä valikossa. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Halo 2 pelattu kyllä tällä koneella läpi ongelmitta.

Vastaus: KOTOR jää lukkoon

Mulla ei Xboxin hajotessa mennyt KOTOR lukkoon mutta peli kaatuili muuten ikävästi. Muuten koneeni toimi pitkään ihan mainiosti eli pyöritti muita pelejä ja DVD-levyjä. Vika ei ollut levyssä ja muutaman viikon jälkeen Boxi päätti itse ilmoittaa ruudulle että nyt huoltoon.

Vastaus: KOTOR jää lukkoon

Mulla oli täysin sama ongelma ensimmäisen Boxini ja KotORin kanssa - peliä ei kerta kaikkiaan ollut mahdollista aloittaa, vaan se jumittui aina. Veikkaan, että raksipaksissasi on Thomsonin DVD-asema, joka on se moneen kertaan vialliseksi todettu malli. Ota yhteyttä Microsoftiin ja vaadi konsolin vaihtoa toimivaan.

Ikävä kyllä menetät pelitallennuksesi (ellet omista Action Replayta tai ole modannut konettasi) ja asiakaspalautuksen joudut hoitamaan soittamalla englanniksi Englantiin...

Ylös Bottom