Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

kR hakee vastustajia...

SandZe

New Member
Joo juuri perustettu karhuryhmä hakee vastustajia COD 4sessa.
Meitä on (vasta) 4 tällä hetkellä eli tulkaa vaan jos teillä on tiimiä.
Huomenna 15. päivä perjantai voitais pitää kunnon mätöt.
BTW Meillä EI ole mikkejä.

kR
Minä = SandZeX
Jepuliz
Snypp94
deathcard94
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

CG? GB? vai mikä? noi nyt kannattais ihan eka laittaa ja linkki omalle sivulle
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

Koittakaas saada se ryhmä kasaan niin pääsette matsaamaan! (Muistakaa vielä kirjautua ladduihin sisään ja lukasta säännöt kohdasta a kohtaan b)
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

GUID jutun selvittämisestä vois mun mielestä myöntää mitalin kaikille jotka sen osaa tehä. Surkee(Vaikea:p) sivi tuo CB, vaikakin paras rules set.
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

Hyvä peli oli. Koittakaa vähentää juggerin käyttöä noissa promode matseissa, tulevat vihut ei varmaan tykkää.
Siitä se lähtee pojat.
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

GUID jutun selvittämisestä vois mun mielestä myöntää mitalin kaikille jotka sen osaa tehä. Surkee(Vaikea:p) sivi tuo CB, vaikakin paras rules set.

Ei siinä guidi jutussa kyllä oo mitään vaikeaa. Se on vaan erotettu pois profiili sivusta jossa yleensä esim GB pitää sen PSN ID:n.
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

CB-sivusto on käyttäjäystävällisyydeltään aivan pohjasakkaa, reaalimaailman vastine olis jos yrittäisit sopia naapuriheimon kanssa tapaamista savumerkein ukkosmyrskyssä samalla kun joku Hiawatha vetelee sua turpaan.

Kyllähän tuota osaa käyttää jos siellä on ikänsä pyörinyt, mutta kynnys uusille käyttäjille on häpeällisen suuri.
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

CB-sivusto on käyttäjäystävällisyydeltään aivan pohjasakkaa, reaalimaailman vastine olis jos yrittäisit sopia naapuriheimon kanssa tapaamista savumerkein ukkosmyrskyssä samalla kun joku Hiawatha vetelee sua turpaan.

Kyllähän tuota osaa käyttää jos siellä on ikänsä pyörinyt, mutta kynnys uusille käyttäjille on häpeällisen suuri.

Ööh, olin kyllä itekki uusi joskus. Ja ei kyllä ollut hirveen vaikeeta.

Mutta onhan tuo tottakin, sillä sivustot suuniteltu pääosin 10 vuotta sitten ja minkään näköistä uudistusta koodiin ei ole tullut.

Ja muutenkin suunnattu PC pelaajille.

Se on hauska kuunnella tuola adminien foorumeilla kun konsolipuoli haluaa ison punaisen nappulan jossa lukee "Press here to challenge".
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

Ite komppasin 3kk sitte Berdun kommenttia, nykyään CB rupee sujuun jo jotenki, kyllä kaikkeen tottuu :)
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

Ja se on paha asia?

Ei se paha asia ole. Mutta konsolipelaajat hakevat jopa nettisivuilta paljon. (Foorumit pitää olla lajiteltu hienosti, täytyy näyttää ammattimaiselta ulkoisesti) Sellasta pikku krääsää joka ei oikeasti itse pelaajia pelaajina kiinosta. Oma mielipide on se että nettisivut voi olla vaikka amigalla tehdyt. Kuhan pääsee matseja pelaamaan.

Minulle tulee melkein aina kysymyksiä tuosta Guids systeemistä esim. Tässä hyvä esimerkki josta voisimme pistää porukat lukemaan säännöt alusta loppuun ennenkuin edes yrittää niitä guidseja laittaa. Koska guids:n systeemi kerrotaan melko selkeästi jokaisissa ladder säännöissä.

Se minkä takia konsoli pelaajat ei tajua guids systeemiä on koska he eivä tajua mitä "guid" edes tarkoittaa

What is GUID? - A Word Definition From the Webopedia Computer Dictionary

Kuten tuosta GUID sivusta jo huomaa, sivut on suuniteltu PC pelaajille. Ja siksi sielä ei ole aluetta jossa lukee "Register PSN ID".
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

Ihan sama vaikka olisivat mustavalkoiset ja Amigalla tehdyt, kunhan ovat loogiset käyttää.

Teen töitteni puolesta mm. käytettävyystutkimuksia web-sivuista, ja voin kyllä sanoa ettei CB noissa tutkimuksissa kovin hyvin menestyisi. Oppimiskynnyksen korkeus pitäisi laskea milleissä, ei metreissä, ja käyttöönottoon vaadittava aika minuuteissa, ei päivissä tai viikoissa kuten CB:ssä.
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

Ihan sama vaikka olisivat mustavalkoiset ja Amigalla tehdyt, kunhan ovat loogiset käyttää.

Teen töitteni puolesta mm. käytettävyystutkimuksia web-sivuista, ja voin kyllä sanoa ettei CB noissa tutkimuksissa kovin hyvin menestyisi. Oppimiskynnyksen korkeus pitäisi laskea milleissä, ei metreissä, ja käyttöönottoon vaadittava aika minuuteissa, ei päivissä tai viikoissa kuten CB:ssä.

Mutta kuten jo mainitsitn. Sivut ovat todella vanhat ja uudistuksia ei kymmenen vuoden aikana ole tullut kuin ulkoisesti.

Toivotaan nyt vaan että sivuja ruvetaan joukolla uudistamaan noiden cuppien jälkeen.
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

Sinä Aru oot kova sälli tekee videoita, niin tee youtubeen tutoriaali noista ClanBase kiemuroista. Tuntuu yleinen mielipide olevan kuitenkin se että saitti on tosi kankea.
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

Sinä Aru oot kova sälli tekee videoita, niin tee youtubeen tutoriaali noista ClanBase kiemuroista. Tuntuu yleinen mielipide olevan kuitenkin se että saitti on tosi kankea.

Mutjoo, tää nyt on jo OT vähän liikaakin. Omasta mielestä sivuilla ei ole mitään merkitystä kuhan se hoitaa tarkoituksensa ja itse systeemi toimii. ClanBase:n systeemi toimii todella hyvin. Kuhan vaan laitettaisiin foorumit ja nappulat isoiksi niin ei siinä sivustossa kyllä minun mielestä olisi yhtään mitään vaikeeta.

Tässä just on tää että konsoli pelaajat oikeasti hakevat siltä itse web sivulta. Että sielä on kaikki mahdolliset foorumit ja se näyttää hienolta ja sielä on hyvin uutisia yms.

Kun taas CB:n PC puolta ei vois vähempää kiinostaa CB:n ulkoasu. Kunhan ladder systeemi oikeasti toimii. Ja siihen on panostettu ehkä eniten koko sivustossa. Ja sitä varten nuo sivustot oikeasti on.

Ei sitä varten että voisitte kruisalla sielä sivuilla ja ihailla miten siistit ja sujuvat ne on. Tai että höpöttelisit foorumeilla 24/7. Vaan yksinkertaisesti sitä varten että pääset matsaamaan.

Nuo sivut kun tuosta päivitetään niin kyllä aika salettiin porukka rupee sinne menemään.

Vähän kyllä myös arvelluttaa koko konsoli puoli pävityksen jälkeen. Sillä mitä se aktiivisuus on tällä hetkellä, ei paljoa kyllä ihmetytä ketään ja adminit varmaan sitä mieltä että eivä tee konsolipuolta uusiin sivuihin. Toivotaan kuitenkin ;)
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

GB:eellä ihan kiitettävästi toimintaa Konsolipuolella eli ei se aktiivisuudesta ole kiinni vaan paikasta missä ollaan aktiiveja.
 
Vastaus: kR hakee vastustajia...

Tuossa tuli just tietoon että CB staff on odottanu uusia sivustoja jo 2 vuotta.

Ja vaikuttaa siltä et ne on rupeemas vasta ton mun lähettämän topikin jälkeen vähän heräileen et ei saakeli :D

Jotai sielä puhuttiin elokuusta että silloin testaillaan uutta platformia että miten kestää samanlaisessa ruuhkassa kun CB. (PC puoli)

Mut on kyl aika läppä et kaks vuotta on oottanu ja kukaan oikeestaan oo alkanu mitään tekee.

Jos täälä on innokkaita koodaajia websivuille niin sielä myös mainittiin että hyviä sellaisia etsitään.

Mutjoo, meitti on intissä siinä vaiheessa jo. Ja jos tuun takas sieltä vielä CB saman näköisenä niin muutan jonnekkin kellariin ja rupeen suunittelee niitä ite. :D
 
Ylös Bottom