Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KRM - CoD4 klaani! (Liigaan)

Vastaus: KRM - CoD4 klaani! (Liigaan)

Osoittautuikin hemmetin vaikeaksi tämä CoDin pariin palaminen. Ihmettelen itsekin, kuinka kahdessa viikossa voi pelitaidot unohtua! Eilen illalla pelasin, aivan kuin keskivertoa parempi aloittelija!

Noo, vielä kaksi viikkoa aikaa harjoitella :)
 
Vastaus: KRM - CoD4 klaani! (Liigaan)

Osoittautuikin hemmetin vaikeaksi tämä CoDin pariin palaminen. Ihmettelen itsekin, kuinka kahdessa viikossa voi pelitaidot unohtua! Eilen illalla pelasin, aivan kuin keskivertoa parempi aloittelija!

Noo, vielä kaksi viikkoa aikaa harjoitella :)

Sellasta se on!


Loputkin tiimiläiset vois lisätä mut friendi listaan että päästään harjottelemaan!
 
Vastaus: KRM - CoD4 klaani! (Liigaan)

Voisitte tulla harjoittelemaan [SG-1] tiimiä vastaan. Ota yhteyttä eldolmio niin päästään pelaamaan.
 
Vastaus: KRM - CoD4 klaani! (Liigaan)

Itse pääsen tänään(kin) hyvin myöhään Call of Dutyn ääreen huomisista englanninkokeista ja muusta väkerryksestä johtuen.

Notta nyt löylyihin! :p
 
Vastaus: KRM - CoD4 klaani! (Liigaan)

Yritetään päästä kaikki vaikka tällä viikolla harjottelemaan. Itse en kyllä voi mikkiin kauheesti puhua kun kurkkutulehdus iskee :mad:
 
Vastaus: KRM - CoD4 klaani! (Liigaan)

Lisäilen tänään nyt loputkin ja sen jälkeen sovitaan treenejä!

Sr IKKE Liittyi tiimiin kymmenenneksi pelaajaksi!
 
Vastaus: KRM - CoD4 klaani! (Liigaan)

Alustavasti Keskiviikkona harkkamatsi SG-1:stä vastaan!

Ilmoita pääsisitkö itse pelaamaan niin katotaan siitä tiimit?
 
Vastaus: KRM - CoD4 klaani! (Liigaan)

Oisko intressiä pelata pienimuotoinen matsi LMA:ta vastaan ennen liigan alkua, nimimerkillä petturi heh heh :D
 
Vastaus: KRM - CoD4 klaani! (Liigaan)

Elu huomenna harjoitusmatsi vai? Monen aikaan? Mulla on tuo ilta aika pahasti buukattu, ellei kyse ole myöhäisillasta klo20:n jälkeen.

Noo, pelaajiahan meillä riittää :)
 
Vastaus: KRM - CoD4 klaani! (Liigaan)

Alustavasti Keskiviikkona harkkamatsi SG-1:stä vastaan!

Ilmoita pääsisitkö itse pelaamaan niin katotaan siitä tiimit?

Mukana tai ainakin yritän päästä sillon boxille.
 
Vastaus: KRM - CoD4 klaani! (Liigaan)

Eka harkkamatsi takana ja voitto siitä tuli tosiaan elikkä lukemat näytti 3-2 meille.
Alku meni päin seiniä eli hävittiin kaksi mappia putkeen mutta noustiin lopulta 3-2 voittoon.
Vaajalla miehitykselläkin pelattiin välillä, mutta kaiken kaikkiaan hyvä matsi!
 
Ylös Bottom