Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ithas
Lataus ei ääniä ei ainakaan varmaan paljon ole, kun ei ole lataus aikojakaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Höpöhöpö juttuja tuollaset...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Höpöhöpö juttuja tuollaset. Cubella on latausaikoja, mutta joissakin peleissä ne on melko lyhyet. Madden 2002:ssa taas on pahimmillaan n. 5 sekunnin latausaikoja. Ääntä pitää lähinnä tuulettimet. Ensimmäisen kerran kun käynnistin cuben yllätyin sen äänekkyydestä, mutta tuulettimet ovat kumminkin sen verran hiljaiset, että pelin äänet peittää yleensä tuulettimen surinan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Se mitä nyt olen päässyt Gamecubea testailemaan niin kyllä ne latausajat on tosi olemattomia. Jos vertaa johonkin PS2:n järkyttävään hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitaaaaaaseen lataamiseen niin huh... Siinä vaiheessa kun PS2 -pelaaja on päässyt aloittamaan peliä, Gamecuben omistaja on jo pelannut ekan tason läpi![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
PS2:ssa on tosiaan aika hitaat lautaukset. Kone latailee suunnilleen saman verran kuin ensimmäinen Pleikkari. X-Box latailee myös. GW:ssä juuri kun taitamaton esittelijä oli sanonut, ettei X-Box lataile juuri ollenkaan, kone latasi odottamatoman pitkään, milloin esittelijä kertoi, että tässä välissä ehtii käydä tekemässä voileipää. GC ei tuntunut lataavan pitkiä aikoja.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Joobas
[offtopic]
Pitääkös Dreamcast sitten niin kovaa ääntä? En itse ole ainakaan huomannut...
[/offtopic]
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Dreamcasti oli suhteellisen äänekäs latausäänien vuoksi, entäs GameCube? Pitääkö se ollenkaan ääntä, entä latausäänet? Mitenkäs tuulettimet? Lähteekö niistä paljonkin ääntä?![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ninska
Mun Cubesta ei kuulu mitään ei edes tuulettimien ääntä ,vaikka ne pyörii!!