Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka maksan ostokseni Japanin Playstation Storessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SandZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

SandZe

New Member
Vähän typerää kysyä tämmöistä, mutta kun en tajua hiventäkään tuosta Japanista, niin voisiko joku kertoa miten saan osoitetiedot toimiviksi. Olen kyllä onnistunut laittamaan Visa tietoni. Pyydän anteeksi tekstin sekavuutta ja arvostan kovasti apua :)

Vastaus: Kuinka maksan ostokseni Japanin Playstation Storessa?

Se voipi olla, ettei onnistu, koska yleensä Visalla maksaessa kortin laskutusosoite ja toimitusosoite pitää täsmätä, jotta varmistus menee läpi. Toimitusosoite tässä tapauksessa on Japanin storeen määrittämäsi asuinosoite, joka on todennäköisesti tekaistu, ellet asu Japanissa ja korttisi laskutustiedot myös siellä. Ehkä helpoin tapa olisi ostaa ebaystä Japanin PSN-kortti, ja ostaa sillä tarvittavat ostokset.

Ei tavallaan liity aiheeseen mutta lähelle kumminki enkä jaksa uutta threadia tehdä joten lainaan tätä..

Mistä erotan esim USAn ja EUn storet ? Kun menen pleikkarilla storeen nii näytttääkö se mulle automaattisesti oman maanosan storen eli tässä tapauksessa eun, koska suomessa asun ?

Onko porukalla ollu viimeaikoina ongelmia siirtää rahaa storen lompakkoon, itsellä ei onnistu millään vaikka ennen meni ongelmitta eli kortin tiedot on täysin oikein.

Jos muilla toimii nii pitää varmaan lompsia pankkiin ja kysellä asiaa sieltä, OP:n electron kyseessä...

Kun menen pleikkarilla storeen nii näytttääkö se mulle automaattisesti oman maanosan storen eli tässä tapauksessa eun, koska suomessa asun ?
Kaikki riippuu täysin siitä, mikä on merkitty PSN-tunnuksen kotimaaksi. Kotimaa valitaan tunnusta luodessa, eikä sitä voi jälkikäteen muuttaa mitenkään.

Eli jos PSN-tunnuksesi kotimaaksi on valittu Suomi, sinut viedään Suomen Storeen. Ei ole olemassa mitään yleiseurooppalaista Storea, vaan joka maassa on omansa. Toki SCEE:n hallinnoimilla alueilla maakohtaiset erot Storen valikoimassa ovat hyvin pienet, mutta silti niitä on.

Aivan juu, menin sekasin vaan ku porukka puhuu eri maiden storeista ja mulla se on aina ollu tuo sama mikä se on ja en mitään muuta storea ole näkyviin saanutkaan, eikä tarvistakaan kyllä ole.

Ylös Bottom