Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka monta Dreamcastia suomessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janmi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan janmi
Niin, että montako niitä täällä on myyty? Tilastoja maahantuojalta, onko niitä...
Muistaakseni koko myyntimäärä oli 42kpl.
+ sitten kaikki Pacdamin netistä ulkomailta tilaamat, eli yhteensä 43kpl.

Vaikka about jokaisella lähimmällä kaverillani on DC, ei niitä ole tarpeeksi liikenteessä. :D

Vastaus: Kuinka monta Dreamcastia suomessa?

Borellus sanoi:
SIIS MITÄ??!!??!?!?!? VAIN 42 ?:confused:

Ota huomioon, että tieto on vuodelta 2003. Nykyäänhän voidaan puhua jo ainakin 47 kappaleesta...

Täältä löytyy enää yksi. Mutta se on yhä suomessa joten voidaan laskea mukaan.

Mulla on näitä hassun näköisiä Pleikkareita kaksi, joiden isäksi vielä yhdet kuoret hämäämään tyhmempiä.

Täältäkin suunnalta löytyy pari kappaletta. Täytyy olla aina yks varmuuden vuoksi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

... ja edelleen minulla on Dreamcasteja 6kpl + yksi Treamcast, joka siis lukee kaikkien alueiden pelejä. Vaikka siinä oma näyttö onkin, on laitteessa myös ulkoinen liitin -> signaalin saa telkkariin.

Minullakin on 1 kappale, jonka toimivuus pitäisi pitkästä aikaa kokeilla jonakin kauniina (lue: sateisena) päivänä.

Pacdam sanoi:
... ja edelleen minulla on Dreamcasteja 6kpl + yksi Treamcast, joka siis lukee kaikkien alueiden pelejä. Vaikka siinä oma näyttö onkin, on laitteessa myös ulkoinen liitin -> signaalin saa telkkariin.

Toi on kyllä jo ihan miehekäs määrä. Käy oikein kateeksi. Tommonen Treamcast olis kanssa aika mukava lisä kokoelmaan. Eikös sulla ollu lähes kaikki DC:n pelitki kokokoelmissa, ainakin jonkun tietyn regionin? Niin ainakin muistelisin...

Minulla tavallinen eurokone ja japanilainen pinkki Hello Kitty -kone.

Mikäköhän ihmeluku tuo 42 on? Varmastihan DC:tä ei paljoa myyty, mutta eihän se noin pieni voi millään olla.

Meikäläiseltäkin löytyy kaksi, joista molemmat on tullut ulkomailta tämän vuoden aikana niin eivät ainakaan noihin lukuihin sisälly.
Mutta onhan sen kuitenkin paljon neljääkymmentäkahta isompi määrä oltava alunperin?

Onhan niitä nyt satoja myyty. Tuo 42 oli tietenkin vitsi. Pelkästään Tampereella on varmaan myyty satoja, muistan itsekin myyneeni kymmeniä.

Ylös Bottom