Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka pitkä olet?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Graveyard
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

samuel6 sanoi:
Toivottavasti karpaasi huomasit että mun nappi-heittoni oli pelkkä vitsi. Uskon edelleen vahvasti että paras palautusjuoma on pullo kokista tai keskiolut :rolleyes: Säännöllinen liikunta pitää vaivat loitolla, siihen uskon itsekin. Kreatiiniin en koskisi edes maksusta, jotain palautusjuomia on "pakosta" joskus juonut kun niitä on kurkkuun kaadettu harrastuksen puolelta, penniäkään en moisiin ole kyllä sijoittanut elämäni aikana. Mutta ei enempää off-topikkia täältäkään :)

Ööh, mikä vika kreatiinissa? :confused:
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Pasi85 sanoi:
Ööh, mikä vika kreatiinissa? :confused:

Sama vika kuin kaikissa muissa pöperöissä, kyllä tän tason "urheilija" selviää ilman mömmöjäkin. Terveellisellä ruokavaliolla pääsee aika pitkälle.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Pituus 185 cm, paino 75 kg. Penkistä menee tarvittaessa pari kertaa oma paino ja si se mulla on karvoja lyhyempi eli n. 25 cm.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Wixxer sanoi:
Pituus 185 cm, paino 75 kg. Penkistä menee tarvittaessa pari kertaa oma paino ja si se mulla on karvoja lyhyempi eli n. 25 cm.

Aika pahat pohjat jälkimmäiseen. Rehellisesti myönnän tappioni. Ei kasva tulokset ei. Ei vaikka kuinka aktiivisesti treenais ja käyttäis lisäravinteita... ;)
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Juu, pahoittelut myös omasta puolestani, kun jatkoin ketjun sivuraiteille viemistä. Asiat onkin saatu täällä tämän osalta aika hyvin jo selvitettyä, joten ei tarvinne varmaan muuta sanoa kun, että samoilla linjoilla olen karpaasin ja samuel6 kanssa. Itsekkään en ole koskaan lisäravinteita enkä palautusjuomia käyttänyt, kun en ole niitä koskaan tarpeellisiksi nähnyt. Kunto on saatu pidettyä yllä muutenkin. Juuh, mutta tästä aiheesta omalta osaltani sanoin viimeiset sanat. Pituus keskustelu jatkukoon...
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Wixxer sanoi:
Pituus 185 cm, paino 75 kg. Penkistä menee tarvittaessa pari kertaa oma paino ja si se mulla on karvoja lyhyempi eli n. 25 cm.

Heh mä voin vahvistaa ton ekan mitan ja ehkä viimeisenkin;)
Noi kaksi muuta onkin sitten pientä legendaa, paitsi jos olet diettaillut reippaanpuoleisesti sitten viime näkemän...:)
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

196cm tasan oli ainakin eilen vielä. Sääli, kakkonen olisi ollut mukava saada rikki :(
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Beza sanoi:
196cm tasan oli ainakin eilen vielä. Sääli, kakkonen olisi ollut mukava saada rikki :(
Tänään oon ajatellu asioita kyllä normaalia enemmän kaksimielisesti. ;)

Oma pituus on eilen hommatussa terveystodistuksessa tasan 200cm.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Dr Evil sanoi:
Voi itkun itku, toivottavasti kyseiset herrat eivät aina järkyty yhtä pahasti pienestä off topicista, voi meinaan foorumit olla sitten aika vaarallinen paikka hengailla. Pyydän henkilökohtaisesti anteeksi jos joku menetti yöunet viestini ansiosta...

Nähtävästi et ymmärtänyt että tuo viestini oli lähinnä vitsi, viitaten aikaisempiin keskusteluihimme. Pitääköhän tiettyihin viesteihin laittaa aina jälkikirjoitus: Tosikot, älkää vetäkö hernettä nenään. Henkilökohtaisesti minusta on hauska lukea muiden urheilusaavutuksia, itsekkin käyn säännöllisesti kuntosalilla.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Dr Evil sanoi:
Heh mä voin vahvistaa ton ekan mitan ja ehkä viimeisenkin;)
Noi kaksi muuta onkin sitten pientä legendaa, paitsi jos olet diettaillut reippaanpuoleisesti sitten viime näkemän...:)

Jees, jäin kiinni. Ja mitä siihen kakkosen rikkomiseen tulee niin avoimin mielin ja rennosti niin ei kirpase läheskää niin paljoo.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Tässä iässä olen 172 senttiä lyhyt ja 78 kiloa painavahko.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

En nyt muista tarkalleen mutta luultavasti 175cm pitkä. Lupasivat minut melkein 2 metriseksi viimekerralla...
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Viimeisin mittaus näytti 184cm. Eihän noista toki aina tiedä, mitenkä hyvin paikkansa pitävät, mutta eiköhän se suurin piirtein tuota luokkaa ole.
 
Ylös Bottom