Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka suuri muistikortti?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rimahi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

rimahi

New Member
Kuinka suuren muistikortin tarvitsee jos käyttää psp:tä lähinnä pelaamiseen sekä nettiin? Musiikkia en varmaankaan pahemmin laittaisi mutta ehkä muutaman kuvan? Yritän pohtia minkä pakkauksen ostaisin tai sitten kuinka suuren muistikortin ostaisin lisäksi.

rimahi
 
Vastaus: Kuinka suuri muistikortti?

Itse olen kohta pari vuotta tullut toimeen 512MB kortilla.
Tällä hetkellä kortilta löytyy yli 30 pelin tallennukset, mm. Wipeout Puren kaikki lisämateriaali, 8 pelidemoa, viisi taustakuvaa, viisi musavideota ja tilaa on vielä 91 megaa.
 
Vastaus: Kuinka suuri muistikortti?

Hmm... No mulla oli The Joulukalenterin muutama jakso kortilla ja se oli jo melkein täysi :D
1g kortti siis kyseessä.
 
Vastaus: Kuinka suuri muistikortti?

Eli ilmeisesti mun käytössä riittää pienempikin kortti, maximissaan sit tuo 1giga.. Mutta kiitoksia paljon, eiköhän nyt ole helpompi päättää!

:D
 
Vastaus: Kuinka suuri muistikortti?

rimahi sanoi:
Eli ilmeisesti mun käytössä riittää pienempikin kortti, maximissaan sit tuo 1giga.. Mutta kiitoksia paljon, eiköhän nyt ole helpompi päättää!

:D

Otin myös suosiolla samantien tuon 1 Gb muistikortin ja näemmä ei aivan turhaan. Ensimmäisen viikonlopun jälkeen on lähes puolet kapasiteetista jo syöty videoihin ja musiikkiin :p
 
Vastaus: Kuinka suuri muistikortti?

Mulla on nyt 4g kortti ja isompi pitäisi saada :o
 
Vastaus: Kuinka suuri muistikortti?

no luulis 4 gt riittävän :P itsekkin ajattelin 2 tai 4 gt kortin hommata
 
Vastaus: Kuinka suuri muistikortti?

2 gigan kortti on käynyt jo ahtaaksi, kun sille on kopsittu videoiden, musan ja muutaman pelidemon lisäksi kaksi PS Storesta ostettua PS1-peliä ja yksi PSP-peli (Beats).
 
Vastaus: Kuinka suuri muistikortti?

TT-2k sanoi:
2 gigan kortti on käynyt jo ahtaaksi, kun sille on kopsittu videoiden, musan ja muutaman pelidemon lisäksi kaksi PS Storesta ostettua PS1-peliä ja yksi PSP-peli (Beats).
Sama homma itselläkin. 2gb kortin hankin tuossa marraskuussa ja nyt alkaa olla tarvetta jo 4gb kortille. Kaipa se tulee tuossa hankittua, kun duunitkin alkaa huomenna.
Hinnatkin on tippunut tajuttomasti, kun v.2005 ostin 512mb kortin, oli hintaa suolaiset 79, mutta nyt tuon 2gb saa alle 40. Joo.
 
Vastaus: Kuinka suuri muistikortti?

Pekoni sanoi:
Hinnatkin on tippunut tajuttomasti, kun v.2005 ostin 512mb kortin, oli hintaa suolaiset 79, mutta nyt tuon 2gb saa alle 40. Joo.

Tilaa ei ole koskaan liikaa. Taitaa tuo 4GB kortti olla tällä hetkellä aikamoinen sweetspot hinta/kapasiteetti suhteessa, kun sen saa jo alle 50 euron. 8gb kortit ovat vielä suhteessa aika kalliita. Itsellä on 4GB kortti, eikä isompi olisi pahitteeksi, sillä PSN storesta hankitut PS pelit vievät tilaa pahimmillaan satoja megoja.

EDIT: 4GB hinta olikin jo halventunut
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kuinka suuri muistikortti?

PSP:n jo pidempään omistaneena voin sanoa, et vähintään 2GB. Mielellään kuitenkin neljä...

Perusteluksi riittänee, et se tulee meneen aivan salettiin tukkoon peruskäytössä aika pian, käytti sitä miten käytti. Parempi siis saman tien hankkia sitä kapaa!
 
Ylös Bottom