Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuka määrää..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zanis Dust
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Zanis Dust

KonsoliFIN Alumni
Eli kuka teidän perheessänne määrää konsolin paikan?
Itse vein Cubeni tyttöystävän kämpille, kun olimme ottamassa pohjia ennen baariin lähtöä. No, siinähän kävi sitten niin, että baari-ilta meinasi jäädä täysin väliin, kun tyttöystäväni innostui Smas Bros Meleestä. Ja nykyään minulla on vaikeuksia irrottaa häntä koneen äärestä, saman pelin pyöriessä koko ajan. Onneksi on sentään kaksi ohjainta, että minäkin pääsen välillä pelaamaan edes vähän..

Jatkossa laatuaika tyttöystävän seurassa tarkoittanee Smash Bros Melee -turnausta..? Voi voi.. olen todella pahoillani ;)

Oma tyttöystäväni ei uskonut, että naapurin lukiolaistyttö käy meillä vain pelaamassa Tekkeniä ja Crazy Taxia. En ole kyllä varma olisinko itsekään uskonut mokomaa selitystä..

Meillä on pelikonsoleille varattu oma huone. Ja siellä kaappi, missä on kaikki koneet siististi piilossa. (joku saattaa olla nähnyt siitä kuviakin:))
Ainoastaan toinen Dreamcasteistä on saanut luvan tulla olohuoneeseen, ja on nyt siellä vakiinnuttanut oman paikkansa. Kiitos tanssimaton ja Who Wants to Beat Up a Millionairen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Meillä on pelikonsoleille varattu oma huone. Ja siellä kaappi, missä on kaikki koneet siististi piilossa. (joku saattaa olla nähnyt siitä kuviakin:))
Se on muuten aika fiksu ratkaisu. Taisi olla puolisosi keksintö..?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Vaikka en olekaan fiksu, se oli mun keksintö. Ennakointi ehkäisee perheriitoja...
Niinpä - nyt ei tarvitse vaimon selitellä naapureille sun kummallisia taipumuksia ja vakavaa pelihimoa. Vai meinaatko tulla ulos kaapista..? ;)

Meillä PSone on käyttämättömänä jossain..jossain. Ja PS2 on videoiden kanssa TV:n alla,joka on tietenkin olo huoneessa.
Ainiin, muistin juuri että PSone on raahattu isäni luokse, yhdessä FF9:n kanssa. Ja kukako ne paikat määrää? no minä tietenkin.

Tyttöystäväni sitten "pakotti" minut ostamaan Sonic Adventure 2:n Cubelle ja lopun voittekin jo arvata.. Saapa nyt nähdä miten käy ensi kuussa, kun suunnitelmissa on ostaa X-box "dvd-soittimen" virkaa toimittamaan ja tietenkin Halon kanssa. Ilmeisesti minä olen se, joka "pääsee" suorittamaan enemmän kotiaskareita.

Xboxin vain omistan ja yleensä itse päätän missä se on...yleisin paikka on kuitenkin omahuone.

Mun typykällä ei ole paljoa sanomista missä PS2:nen on, sillä asumme tällä hetkellä yksiössä niin sieltä ei paljoa paikkoja sille löydy, tosin tyttöni kyllä määrää milloin sillä pelataan :( .

Avovaimon kanssa pyritään pelaamaan niin että toinen pelaa kun toisella sattuu olemaan muuta menoa/tekemistä.

SSBM:tä tietenkin voi pelata toisiaan vastaan, hyvä keino muuten ratkaista kaikenlaisia arkipäiväisiä kiistoja (kumpi hakee pizzat jne...) :)

Asun kotona vanhempian kanssa, eli äiti määrää. :)

Ei vaiteskaan. Joko omassa huoneessani tai olohuoneessa pelailen, mutta olohuoneesa ei ole oikein mitään sopivaa paikkaa säilyttää pelikonetta, joten sielä pelailen aina kun jaksan raahata koneen sinne. Olohuonessa 28" töllö sekä mun kotiteatteri vehkeet, omassa huoneessa 21" töllö ja stereot.

No minähän se konsolin paikan määrään, kun olen itse sen ostanutkin, eli se on mun huoneessa...

Tuossahan tuo cube on dvd-soittimen vieressä minun itse_koulussa_tekemän_arkun päällä, muut nintendot on television alla kaapissa

Ylös Bottom