Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuka on Finland 4?

Halonhakkaaja

New Member
Eilen livessä pelasin SoF2:ta ja pistin quick match ja pääsin Finland 4:s serveriin. Kuitenkaan se ei ollu millään "yleisellä" walkie talkie-kanavalla joten jäi arvailun varaan että kuka se oli. Samassa servussa oli myös Finland 5. Unreal-Hawkin jo tiedänkin eli Finland 15, mutta mistä nämä tulee? Siitäkö että olette beta-testaajia ja olette ruksinut jonnekkin että Gamertagilla ei ole väliä? Ois mukavaa jos edes tulisitte yleisille puhekanaville vai ettekö saanut communicatoreita?

Selvä homma. En tarkottanu että ne ei puhuis vaan että ne tais olla oman tiimin kanavalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Finland 4 ja Finland 5 ovat TiLT.TV:n porukoita. Nämä "Finlandit" eivät ole beta-testaajia, vaan "Live-vippejä", jotka olivat Microsoftin lehdistölle järjestämässä tilaisuudessa Helsingissä. (http://xbox.konsolifin.net/jutut/jutut.php?id=32) Heillä on myös mikit, joten tiedä sitten miksi jotkut jättäytyvät keskustelujen ulkopuolelle. :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Finland 4 ja Finland 5 ovat TiLT.TV:n porukoita. Nämä "Finlandit" eivät ole beta-testaajia, vaan "Live-vippejä", jotka olivat Microsoftin lehdistölle järjestämässä tilaisuudessa Helsingissä. (http://xbox.konsolifin.net/jutut/jutut.php?id=32) Heillä on myös mikit, joten tiedä sitten miksi jotkut jättäytyvät keskustelujen ulkopuolelle. :rolleyes:

Jos olisit itse Tiltistä, olisitko heti ilmoittamassa kyseisestä häpeästä? ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Jos olisit itse Tiltistä, olisitko heti ilmoittamassa kyseisestä häpeästä? ;)

Meinasin jo ilmoittaa herrojen nimetkin, mutta sitten ajattelin, että ehkä se ei sittenkään ole hyvä idea... :)
 
Finland 4 oli tänään mun SOF2 salkunryöstö matseissa ja laitoin kans saman asian merkille, aika hilajaista oli walkie talkie kannuilla. Eipä meinannut mitään, kun kaveri pelas suurimmaksi osaksi vihulaisten puolella.

Meikäänkin saattaa törmätä esim. SOF2:ssa 'mykkänä'
Tämä ei kuitenkaa johdu siitä, ettenkö haluaisi jutella, vaan sitä että kaverin kanssa tulee joskus pelailtua vuorotellen. Eli esim. aina, kun tulee noutaja, niin pelaaja vaihtuu. Sillon ei välttämättä jaksa pelata niiden luurien kans u know.
 
Olen kerran pelannut molempien (Finland 5 ja Finland 4:n) kanssa, eikä muuta kuullut kuin "Me päästin tohon liven beta-testiin", tai jotain vastaavan laista.

Ja niin, minäkin joskus saatan pelailla kaverin kanssa, joten älkää ihmetelkö jos ei hirveästi puhetta tule.
 
Ylös Bottom