Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kumpi mielummin wii vai 360?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Samp0_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Samp0_

New Member
Mulla on jo xbox360 ja pelejäkin löytyy 15 kaikki hitit löytyy mutta silti tuntuu että pelaaminen ihan samanlaista kun pleikkari kakkosella. Kyllähän kavereitten kanssa on hieno hakata kaksin läpi kane and lynch:iä tai melkein mitä vaan co-op peliä mutta jotenkin kuvittelen että wii:llä se kaksin pelaaminen olisi vielä hauskempaa ? Eihän wii grafiikallaan loista mutta mun mielestä olis hauskempi pelata porukassa wii:llä kun boxilla. En ole kyllä eläessäni wii:tä kokeillut edes mutta näin kuvittelisin. Joku vois kertoo oman mielipiteensä asiasta että kannattaisko myydä boxi ja ostaa wii?
 
Vastaus: Kumpi mielummin wii vai 360?

Mäkään en oo wiitä testannu koskaan, mut nähny oon. Voi olla alkuun hauskaa ihna niinku kitarasankarit mut veikkaan et pidemmän päälle niitä pelejä ei jaksa kovinkaan kauan.
 
Vastaus: Kumpi mielummin wii vai 360?

Ainakin omalla kohdalla Wii Sports on ollut ainoa peli, mitä on porukalla jaksettu pelata. Loput moninpelit ei mielestäni kovin mullistavia ole tällä hetkellä verrattuna "tavallisiin" konsoleihin.

Toki hyviä yksinpelejäkin löytyy 2xMario, Metroid ja Zelda. Voihan Galaxya tietty pelata myös eräänlaisena co-oppina. En kyllä itse vaihtaisi Xlootaa Wiihin. Pidä XO ja hanki lisäksi Wii, jos kukkaro kestää.
 
Vastaus: Kumpi mielummin wii vai 360?

Wixxer sanoi:
Mäkään en oo wiitä testannu koskaan, mut nähny oon. Voi olla alkuun hauskaa ihna niinku kitarasankarit mut veikkaan et pidemmän päälle niitä pelejä ei jaksa kovinkaan kauan.
Noniin, taas luokassamme suhteelliset väsyneet kommentit. Kyllä sille wiille tulee ihan samoja pelejä kuin muillekkin. Mutta wiin erilaisuus on sen ehdoton vahvuus, ja tuskin kysymystäsi kannattaa esittää missään foorumissa koska kukaan ei voi sinulle kokemuksia sun puolesta kerätä. Kyllä wii on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen, on se sen verran omaa luokkaansa.

silti tuntuu että pelaaminen ihan samanlaista kun pleikkari kakkosella.
Voisiko pelikokemusta Xbox360 tai PS3:sta enää ytimekkäämmin ilmaista. :rolleyes:

Wii ei välttämättä sovi sinulle, mutta kokeilematta et koskaan saa tietää. Osta Mario Galaxy ja Metroid Prime niin saat Wiin parhaimmistoa. Itselläni on molemmat konsolit ja 360:sta olen pelannut ~20h kun taas wiitä ~300h. Tosin XO saa taas tunteja kunhan saan tuon Mass Effectin käsiini
 
Vastaus: Kumpi mielummin wii vai 360?

Samp0_ sanoi:
Mulla on jo xbox360 ja pelejäkin löytyy 15 kaikki hitit löytyy mutta silti tuntuu että pelaaminen ihan samanlaista kun pleikkari kakkosella. Kyllähän kavereitten kanssa on hieno hakata kaksin läpi kane and lynch:iä tai melkein mitä vaan co-op peliä mutta jotenkin kuvittelen että wii:llä se kaksin pelaaminen olisi vielä hauskempaa ? Eihän wii grafiikallaan loista mutta mun mielestä olis hauskempi pelata porukassa wii:llä kun boxilla. En ole kyllä eläessäni wii:tä kokeillut edes mutta näin kuvittelisin. Joku vois kertoo oman mielipiteensä asiasta että kannattaisko myydä boxi ja ostaa wii?

Jos tykkäät mariosta niin myy ihmeessä, muuten en suosittelisi wiitä hankkimaan.
 
Vastaus: Kumpi mielummin wii vai 360?

Wii oli itsellänikin jonkun aikaa.Sitten siihen kyllästyi totaalisesti.
Nyt on XO ja PS3.Kohta lähtee PS3 myyntiin.
 
Vastaus: Kumpi mielummin wii vai 360?

Wii on hankittu jo jonkin aikaa sitten ja ainakin itsellä tuli "hyvien" pelien puute nopeasti vastaan:rolleyes: Tosin kun vain jaksaa ootella niin eiköhän sieltä crystal chronicles 2 joskus tule (cubella aikanaan pelattu porukassa)Ja itse odottelen dragon questiä mielenkiinnolla....
Kyllä meillä sitten on golfia etc.kaikkee mahdollista väännetty wiillä ja hyvinhän se asiansa osaa:)
Riippuu tosiaan mitä ja millasia pelejä hakee (eikä ne grafiikat nyt niin huonoja oo...)
 
Vastaus: Kumpi mielummin wii vai 360?

Tuli kesällä ostettua hurmiossa wii kun pääsi sitä koittamaan.
Ei se boxia korvannut, ~85% pelailusta tapahtui boxilla. myin wiin nyt sitten pari kuukautta sitten pois kun ei ole varaa ostaa molempiin konsoleihin pelejä, eikä sitä siis tosin tullu paljoa pelailtua. pelejä kerkes kertymään sportin lisäksi play ja marioparty8. olihan wiissä omat mukavat puolensa mutta ei vedä vertoja omasta mielestä X0:lle.
 
Vastaus: Kumpi mielummin wii vai 360?

Taloudesta löytyy sekä Wii, että 360, ja täytyy sanoa, että ei ole paljon Wiillä tullu pelailtua.

Pelejä löytyy Zelda, Trauma Center, Wii Play, Wii Sports sekä Wario Ware.

Noi Wiin pelit on alkuun oikein viihdyttäviä porukassa. Erityisesti on mukava, että tolla saa vähän pelaamista vierastavatkin henkilöt mukaan. Muutaman illan jälkeen se karu totuus sitten selviää kun kaikki huomaavat, että pelit ovat todella yksinkertaisia, eikä liikkeentunnistus toimi kovinkaan hyvin (huomaa varsinkin Wario Waressa). Ihan hauska temppu toi ohjain, mutta pelit ei oikein iske.

Satunnaiseen partypelaamiseen suosittelisin Wiitä, mutta sanoisin 360:n olevan yksinpelaajalle ja monimutkaisempien moninpelien ystävälle parempi valinta. Loppuun on sanottava, että itse pidän konsoleilla tappelu, auto ja räiskintäpeleistä.
 
Vastaus: Kumpi mielummin wii vai 360?

Pelkästään se että Mass Effect on X0-only pitäisi jo vastata tähän kysymykseen aika selkeästi. :)
 
Vastaus: Kumpi mielummin wii vai 360?

djj07 sanoi:
Taloudesta löytyy sekä Wii, että 360, ja täytyy sanoa, että ei ole paljon Wiillä tullu pelailtua.

Juuri näin.
Tosin Wii:n olen jo myynyt pois.Ikävystyttävä laite kaikenkaikkiaan.
 
Vastaus: Kumpi mielummin wii vai 360?

Myin oman Wiin pois. Ei sille alkuinnostuksen jälkeen löytynyt mitään käyttöä, tyttöystäväkin sanoi että ei jaksa sitä ollenkaan ja siirtyi takaisin 360:n pariin.
 
Vastaus: Kumpi mielummin wii vai 360?

Calathia sanoi:
Voisiko pelikokemusta Xbox360 tai PS3:sta enää ytimekkäämmin ilmaista. :rolleyes:

Wii ei välttämättä sovi sinulle, mutta kokeilematta et koskaan saa tietää. Osta Mario Galaxy ja Metroid Prime niin saat Wiin parhaimmistoa. Itselläni on molemmat konsolit ja 360:sta olen pelannut ~20h kun taas wiitä ~300h. Tosin XO saa taas tunteja kunhan saan tuon Mass Effectin käsiini

Joo kyllä voisi. PS3n ja Boksin pelaaminen ei ole millään tapaa samanlaista kuin ps2n, aivan samalla tavalla voisi sanoa Wiistä jos haluaisi. "Nehän näyttää ps2-peleiltä, osa huonommiltakin".

Jos oikeasti olet vuoden ajan omistanut molemmat koneet ja tuo pitää paikkaansa, miksi ostat itsellesi pelikoneen millä et tee mitään? Jos et viime vuoden aikana saanut kuin 20h mittariin, niin etpä sillä koneella tule tulevaisuudessakaan paljoa tekemään. Sen verran runsaasti hyviä pelejä oli tarjolla. Tietty voihan kysessä olla myös ns. "fanihattusyndrooma" mutta jos kerran toisenkin koneen olet hankkinut, niin ei se sitäkään taida olla.
 
Vastaus: Kumpi mielummin wii vai 360?

samuel6 sanoi:
Joo kyllä voisi. PS3n ja Boksin pelaaminen ei ole millään tapaa samanlaista kuin ps2n, aivan samalla tavalla voisi sanoa Wiistä jos haluaisi. "Nehän näyttää ps2-peleiltä, osa huonommiltakin".

Jos oikeasti olet vuoden ajan omistanut molemmat koneet ja tuo pitää paikkaansa, miksi ostat itsellesi pelikoneen millä et tee mitään? Jos et viime vuoden aikana saanut kuin 20h mittariin, niin etpä sillä koneella tule tulevaisuudessakaan paljoa tekemään. Sen verran runsaasti hyviä pelejä oli tarjolla. Tietty voihan kysessä olla myös ns. "fanihattusyndrooma" mutta jos kerran toisenkin koneen olet hankkinut, niin ei se sitäkään taida olla.

Ei avauduta :). Omasta Falconistani maksoin 51e uutena joten ei paljon haittaa että se tuossa pölyttyy. Eikä kukaan ole sanonut että se on ollut mulla vuoden :)
En ole tavanomainen konsolifani että jaksaisin hehkuttaa omaa ihq konsoliani. Siksi omistankin Xbox1, 2, Ps2 ja wiin. Ostin Xo:n koska sille on jo Eternal Sonata ja Blue Dragon, ja nyt on tullut Mass Effect. Lisäksi uskon XO:n vahvaan tulevaisuuden pelitarjontaan. Ps3:sen ostan kun sille tulee FF13. En pelaa mitään fakin FPS pelejä eikä resot jaksa peleissä vähempääkään kiinnostaa oli HD tai ei.

Wii on kuitenkin ottanut valtaosan peliajastani, vaikka kesken on Eternal Sonata, God Of War 2, ICO, ja kaupassa odottaa Mass Effect ja ~10 Ps2 rpg huippupeliä, niin silti hakkaan eka läpi tuon Metroid Prime 3:sen ja Mario Galaxyn.

Makuasioitahan nämä, siksi neuvoin alkuperäistä postaajaa edes kokeilemaan wiitä. Jos ei miellytä, se menee aivan varmasti pätevästi kaupaksi esim Huuto.netissä.
 
Ylös Bottom