Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuollutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kennedy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kennedy

New Member
Johan o..
alkaa vaikuttaa pahalta täällä.

Kokoajan vaikuttaa, että DC alueet alkaa hiljentymää.
aikaisemmin täälläkin tuli monta viestiä sinne tänne forumia ja nyt hyvä jos tulee edes yksi per päivä..

Me vain pelaamme koko ajan, ei ole aikaa naputella viestejä. :D

Ei vaiskaan. Yksi juttu tuon itse pääsivun suhteen on se, että admintoolit eivät enää toimi enkä tiedä tulevatko koskaan enää toimimaan. Käsittääkseni Loke on ainoa, joka pystyisi tekemään asialle jotain, mutta häntä ei ilmeisesti enää kiinnosta.

Itselläni on kerääntynyt jo vaikka mitä materiaalia sivulle laitettavaksi, mutta kun ei pysty niin ei pysty. Tällä tavalla se homma kuolee. Aika paskan maku jää suuhun, valitettavasti...

Venaat vaan että KOF 2001 julkastaan niin tää on täynnä viestejä siitä. :D

:rolleyes:

:(

Nokun Pacdamilla on jo kaikki PAL-pelit, ja mä en ole vieläkään tehnyt juttuja Roommaniasta tai Tokyo Bus Guidesta. Enkä Densha De GO! 2:sta.

Kaikki vaan keskittyy Seamaneihinsä.:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy
petturit vaihtanut toisten konsoleiden puolelle!!! :D

No, mä pelasin esimerkiksi PS2:lla jo ennen Dreamcastia. Dreamcastin hankin, koska se oli hiipumassa ja pelit oli halpoja. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Nokun Pacdamilla on jo kaikki PAL-pelit, ja ...

Tämä on kyllä hyvä syy. Minulla ainakin loppui innostus DC:tä kohtaan kokoelman tullessa täyteen. Sen jälkeen olen ostellut sekalaisen määrän Japsi-pelejä, mutta niistä en ole koskaan saanut täällä juttua alulle, joten olen pitänyt turpani kiinni.

Viime aikoina olen pelaillut Xboxilla (THPS3, Halo, Amped, Silent Hill 2, PGR, Oddworld jne.) ja PS2:lla (Jak & Daxter, Baldur's Gate, Onimusha, Kuri Kuri Mix jne.) sekä ostellut jo valmiiksi Gamecuben pelejä, jos vaikka joskus saisi sen koneenkin hankittua ;)

Lisäksi haaviin on tarttunut jotain MD:n ja 3DO:n pelejä, mutta ne taas eivät ketään kiinosta.

Dreamcastilla en ole Ikarugaa lukuunottamatta Xboxin tultua taloon pelannut mitään muutaman minuutin testejä lukuunottamatta. Kukapa niitä japsipelejä nyt pelaisi ...

-=Pacdam=-

>Me vain pelaamme koko ajan, ei ole aikaa naputella viestejä.

Pitää minun kohdalla paikkaansa. Hyvin suuri osa vapaa-ajasta menee DC:n Bust-a-Move 4:n parissa :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Dreamcastilla en ole Ikarugaa lukuunottamatta Xboxin tultua taloon pelannut mitään muutaman minuutin testejä lukuunottamatta. Kukapa niitä japsipelejä nyt pelaisi ...

-=Pacdam=-

Itselläni on juttu juuri toisinpäin. Xboxin hankittuani jaksoin pelata sitä vain hetken, jonka jälkeen olen pelannut taas lähes yksinomaan Dreamcastilla. Xbox on nyt kaapin perällä pölyä keräämässä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Kukapa niitä japsipelejä nyt pelaisi...

Esimerkiksi minä.

R

Tosiaan, harmillista että jengiltä on mielenkiinto vähentynyt tämän paikan ylläpitoon ja boardikin on ollut varsin kuollut mitä sitä olen seuraillut (koskaan en ole täällä viesteillyt isommin, mutta sitäkin enemmän lukenut).

Tuota en kyllä ymmärrä etteivät japanilaiset pelit jaksa kiinnostaa, minulla on ainakin ollut juuri hauskimmat hetket niiden kanssa...

Jos jotakuta edelleen kiinnostaa kirjoitella juttua Dreamcastista, Saturnista tai muista, voisimme ehkä tarjota oman sivumme puitteissa hieman aktiivisemman ympäristön (nyt kolme ja puoli vuotta päivitetty lähes joka päivä). Periaatteessa sisällön pitäisi olla englanniksi, mutta jos tulee laadukasta suomenkielistä tekstiä niin kyllä ne käännökset onnistuvat. Laittakaa postia jos mielenkiintoa piisaa.

Kyllähän ton dc:n pitää kuitenki jossain vaiheessa siirtyä johonki retropuolelle omalta sivultaan. Ehkä pistäs jossain vaiheessa perustaa joku retro.konsolifin.net?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikko_PKP
Tosiaan, harmillista että jengiltä on mielenkiinto vähentynyt tämän paikan ylläpitoon...

Pyydän tässä kuitenkin huomata realistisen tilanteen: itselläni on puhtia rakennella sivuja, tehdä artikkeleita ja muokata mm. enkka-, yhteensopivuus-, ym. listoja, MUTTA EN PYSTY.

Admintool ei toimi enää, eikä kukaan sitä näytä korjaavan! Olen avuton asian suhteen.

Ja noilla ISOherroillakaan ei näytä olevan muuta intressiä kuin sensuroida muiden tekstejä...

Tonppa: Tämänhän tiesinkin, sinun kanssasi juttelin vissiin viime viikolla siitä yhteensopivuusjutusta jolloin jo mainitsit että tuo admin ei toimi. Koska jollakulla ei riitä mielenkiinto sitä korjata.

Sinänsä harmi, että kun DC:ssä on vielä potkua. KOF2001:n jälkeen voisi alkaa suunnitella retroutumista. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Kyllähän ton dc:n pitää kuitenki jossain vaiheessa siirtyä johonki retropuolelle omalta sivultaan. Ehkä pistäs jossain vaiheessa perustaa joku retro.konsolifin.net?

Vasta monen ajan päästä, sanon ma!

Onhan täällä ollut hiljaista aika pitkään, se on fakta. Eikä ole kiva lukea, että päivityksiä ole tulossa, koska joku on heittänyt hanskat tiskiin. Jos DC:lla ei kiinnosta pelata, niin ei kai sitä sentään tarvitse koko sivustoa tappaa siinä sivussa? Jotain perspektiiviä touhuun, kiitos!

Itse aion ostaa kyllä Xboxin ihan pian, mutta mitä sitten. DC:tä en myy. Käyttöarvo on erittäin suuri, fiiliksestä puhumattakaan. DC:lle tarvitaan oma sivusto ja voihan sivun osoitteen muuttaa vaikka überretroksi, jos se jonkun mielestä on niin tärkeää.

Ylös Bottom