Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuukauden Live-pelaaja -kisa, Matkitte sitten tämänkin muualta...

Kysymyshän onkin vain siitä että kilpailun nimi on tässä tapauksessa hölmö samalla tavalla kuin jos Autoliitto palkitsisi Vuoden Autoilijan ja kyseinen titteli arvottaisiin, jolloin sen voisi saada kuka vain kädetön rattijuoppo jolla sattuu olemaan ajokortti voimassa. Valintaperuste ei siis ole hölmö vaan kilpailun nimi. Livegamers on sentään johdonmukainen kilpailussaan.

Mutta mun puolesta voitte järjestää niin epäloogisia kilpaluja kuin lystäätte. Jään odottelemaan "Kuukauden lammas"-arvonimeä :p
 
Karma: Hyvä pointti. Ja kiitos myös perusteluista, ettei väite ollut vain tyyliin "ääh tein skaba on ihan epälooginen". :rolleyes:

Asia otetaan ehdottomasti huomioon, kun kilpailujen jatkoa suunnittelemme.
 
Älkää nyt kuitenkaan missään nimessä menko muuttamaan tuota arpomisideaa. :) Hyvä vain kun eroaa Livegamersista. Arpomisen takia jokaisella on mahdollisuus(kuten minulla).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoNzZu
Älkää nyt kuitenkaan missään nimessä menko muuttamaan tuota arpomisideaa. :) Hyvä vain kun eroaa Livegamersista. Arpomisen takia jokaisella on mahdollisuus(kuten minulla).
Aivan! Eipähän tarvitse olla kieli ruskeana ylläpidon suosiossa mikäli haluaa peleistä päästä osalliseksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Kopiointi on selvä, mutta ei tuollaisesta nyt huomauttamista suurempaa asiaa kannate tehdä.

Niin onhan tuo hyvinkin samankaltainen kilpailu, mutta ei se sitä kerro ettei kyseessä olisi vain yhteensattuma. Sillä ei tuollainen "kilpailu" nyt niin paljoa innovaatiota vaadi ettei sitä muutkin voisi keksiä kuin vain yhden saitin ylläpito. Mitä tulee siihen kumpi sivusto toi kilpailunsa aiemmin julki ei liity mihinkään, sillä minun muistojeni mukaan Konsolifinillä ei ole ollut tapana hehkuttaa uudistuksiaan/tempauksia/kilpailuja/tms. ennekuin ne ovat siinä kunnossa että ne todellakin toteutetaan lähiaikoina/heti.

Tämän kilpailun kohdalta en ole asioihin perehtynyt enkä yhtään ihmettele kilpailujen samankaltaisuuden takia että ulkopuolisten silmissä kilpailu näyttää ripiltä. Mutta se siitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
...Konsolifinillä ei ole ollut tapana hehkuttaa uudistuksiaan/tempauksia/kilpailuja/tms. ennekuin ne ovat siinä kunnossa että ne todellakin toteutetaan lähiaikoina/heti.

:p
 
Miksi ihmeessä tämä typerä tappelu piti nostaa takaisin pinnalle?

No, okei nostinhan minäkin sitä tällä viestillä hiukan ylöspäin, mutta eikö tuon vois jo unohtaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
hmm... mikäs tuo smaili oli? Onko hehkutus alkanut sillä välin kun olen ollut muualla?

"KonsoliFIN-etusivu ja koko sivun remontti tulee ihan kohta!"
 
Ylös Bottom