Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuukausi Gold Live-aikaa 1€:lla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Carmanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Carmanen

New Member
Tuollainen kampanja menossa tällä hetkellä rajoitetun ajan, mutta onko tämä nyt sellainen, että kun ostat kuukauden eurolla, niin sen jälkeen olet automaattisesti Gold-tilin tilaaja ja tilaus pitää erikseen perua. Ostan kuukauden, jos tämä ei johda automaattiseen kestotilaukseen:rolleyes:

Vastaus: Kuukausi Gold Live-aikaa 1€:lla!

Tuon Xbox Live -tilauksen automaattisen uusimisen voi pistää pois päältä. En ole itse tätä tehnyt vielä kertaakaan, mutta ainakin Major Nelson tuota taannoin ohjeisti: How to turn off Xbox LIVE account Auto Renewal - Xbox Live's Major Nelson

Itselläni on tuo pois käytöstä ollut jo pitkään, mutta en usko, että tässä tapauksessa homma toimii:confused: Koska tuossa on juuri se juju, että ostat eurolla kuukauden ja sitten maksan seuraavasta 11 kuukaudesta normihinnan. Enkä usko, että Microsoft antaisi pelaajien käyttää hyväkseen tuota tarjousta vain hankkimalla 1 kuukauden eurolla ja sitten taas silver-jäseneksi. Tuota Microsoft tuskin haluaa, kun tuon tarjouksen on tarkoitus houkutella pelaajat helposti Gold-jäseneksi:rolleyes:

No kokeile klikata sitä ja ostaa se.
Ellei siellä ole pränttiä että sitoudut jatkamaan Golditusta niin sitten et sitoudu. Niin yksinkertaista :)

No kokeile klikata sitä ja ostaa se.
Ellei siellä ole pränttiä että sitoudut jatkamaan Golditusta niin sitten et sitoudu. Niin yksinkertaista :)

Siinä ilmoitetaan vähän epäselvästi, joten en taida uskaltaa... ...jätän asiaan sikseen ellei joku muu rohkene ensin kokeilla:D

Taas on tämä tarjous voimassa, mutta ei, ei niin millään saa ostettua sitä Xboxin kautta! Xbox.comin kautta pystyy ostelemaan mitä lystää, mutta ei itse koneen kautta. Ja tietenkään tuota tarjousta ei ole xbox.comissa ollenkaan. Prkl!

Jep! elikkäs tilasin nyt tuon eurolla. Millä ihmeellä sen automaattisen tilaamisen saa pois? Yllä oli toki hyvät ohjeet muttei se ainakaan mulla toiminut noin. Onkohan tossa joku rajoitus, että pitää olla vähintään muutaman päivän kulta-jäsenenä, tai kenties kuukauden?

Jep Jep. Soitin Xboxin puhelinpalveluun. Asia kunnossa. Ehdotin niille sopimuksen purkamista, ja sieltä tarjottiin automaatin poistamista. Eli nyt kuukausitilaukset eivät tule automaattisesti :) puheluun meni se reilu viisi minuuttia.

Oliko puhelinpalvelussa suomenkielistä palvelua, vai pitikö puhua englantia?

Oliko puhelinpalvelussa suomenkielistä palvelua, vai pitikö puhua englantia?
Suurin osa asiakaspalvelijoista on ainakin ennen ollut suomea ihan kohtuullisesti puhuvia virolaisia. On siellä joku suomalainenkin ollut.

Mulla itselläni on seuraavanlainen ongelma kun räpläsin luottokorttini kanssa..
Eli kortiltani on velotettu tuo 1€ viisi kertaa, eli nettipankissa lukee Microsoft Billing viisi kertaa,mutta silti tilini on edelleen silver.

Lisäksi sain tälläisen viestin lähettäjänä LIVE

There is an issue with your payment card of record. To ensure continued access to your Xbox Live Gold Mwembership, please go to the Update Credit Card menu option on the left to update your payment information. Thank you.. plaaplaa.. Sitten painan että update credit card ja sen jälkeen menee vaan sinne valikkoon..

Missä perkeleessä on mun gold aika,vaikka tililtä onkin jo viiden kuukauden edestä sitä tilattu??

Ja sitten kun koitan sen 1€ tarjouksen liven kautta ostaa, niin sanoo vain että cant authorize the selected payment option. Please select a different payment option or add a new one..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itsehän tilasin tuon kuukauden live-ajan 1e:llä.. Kun soitin tukeen peruakseni automaattisen uusiutumisen, sain kyllä hieman kettuilua päälle, että osta tästälähin niitä maksuaikakuponkeja, älä maksa pankkikortilla. Ja monta kertaa mainittiin vittuuntuneella äänensävyllä, vaikka kyllä mainostin että otin tämän vain ja ainoastaan 1e tarjouksen vuoksi. Lisäksi oli muitakin kysymyksiä ja reippaasti, kuten joku aikoinaan liveen laitettu kysymys ja siihen vastaus. Minun tapauksessani suosikki opettajani? No kuka voi semmoista muistaa mitä sinne on naputettu.

Oli erittäin epäselvästi suomea puhuva virolainen asiakaspalvelija kyllä, joutui monesti kysymään että anteeksi mitä, kun ei meinannut saada selvää. Puhelussa kesti noin 15 minuuttia.

Ehkä olen huono asiakas mikkisoftalle, mutta en livellä niin paljon tee että siitä enenpää kuin tuon euron kuukaudessa voi maksaa. Voisi tuo peruuttaminen olla kyllä helpompaa tai antaa vaihdoehdoksi ettei se jäsenyys uusiudu automaattisesti. Kerrassaan ärsyttävää toimintaa ja eipä tule kyllä enää uudestaan otettua tuommoista tarjousta tms.

Kun soitin tukeen peruakseni automaattisen uusiutumisen, sain kyllä hieman kettuilua päälle. Ja monta kertaa mainittiin vittuuntuneella äänensävyllä, vaikka kyllä mainostin että otin tämän vain ja ainoastaan 1e tarjouksen vuoksi.
Virolainen asiakaspalvelija oli nopeasti kypsyvää sorttia. :D Asiakkaan moittiminen on suurin virhe mitä asiakaspalvelija voi tehdä, mutta asiakkaalta pitää odottaa myös fiksua käyttäytymistä.

Suosittelen käyttämään pelkästään prepaid-koodeja, ei tarvitse säilöä kortin numeroa minnekään ja jää ylimääräinen säätäminen pois.

Ehkä olen huono asiakas mikkisoftalle, mutta en livellä niin paljon tee että siitä enenpää kuin tuon euron kuukaudessa voi maksaa.

Euro/kk on mahtava tarjous, mutta kaksi euroa on törkeää ylihintaa (2,5e/kk). Kuten jo hieman vihjasit, kyse on puhtaasti arvo- ja tarvevalinnasta eikä niinkään rahallisen satsauksen suuruudesta....

Heh, itse uhkasin kuluttajasuojalla sahkopostin kautta tukea ja sielta ne sielta soittivat minulle luvan kysyttya ensin. Ongelma oli sitten hoidettu kahdessa minuutissa :)

Ylös Bottom