Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuulokkeista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nallet
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nallet

New Member
Mistähän sais ostettua PC:lle langattomat läpyskät korvien iloksi?

Laittakaas URLeja mistä käydä katteleen hintoja, mielellään joku semmonen systeemi joka lataa itseään kun nakkaa siihen "kelkkaan" ne kuulokkeet. Jos nyt kukaan edes tietää mistä puhun, toisaalta, en kunnolla itsekkään tiedä mistä puhun.

Tieto / taito näistä asioista on tasan 0%

Vastaus: Kuulokkeista...

Suosittelisin mielummin ostamaan langalliset kuulokkeet, niissä on parempi äänenlaatu ja ei kuulu suhinaa. Eli ovat paljon laadukkaimpia hintaansa nähden.

Joo itekki aioin eka hankkia langattomat, mutta perehdyin vähän aiheeseen ja sain kuulla että langattomissa on aika huono hinta/laatusuhde verrattuna langallisiin.. Itelläni on zalman 5.1 kuulokkeet jotka maksaa noin 45€ ja olen ollut tyytyväinen.

Itsellänikin on jokku ~50e hintaset lärpättimet, merkkiäkään en muista, mutta erittäin hyvät ja ääni/musa tykittää täysillä ihan timanttina ulos (ainakin mun puurosiin korviin).

Jostain syystä vaan tuo johto ahistaa, vaikka tuostakin jää vielä tuota johtoa "yli", eli ei kiristä eikä mitään. Mutta jos kerta suhinaa sun muuta häiritsevää tekijää ilmenee langattomilla niin saavat jäädä pölyttymään hyllylle.

Mites sitten nuo 5.1? Siis kuulostaako se yhtään paremmalta/hienommalta kuin normaaleilla kuulokkeilla? Saako siitä edes illuusiota 5.1 tilasta?

Joo siis kyllä eron huomas ainaki ku vertasin mun vanhoihin philipsin kuulokkeisiin, Miinuksena voi tietysti sanoa että nää kuulokkeet sitte vaatii 5.1 äänikortin toimiakseen. Peleissä kyllä kuulee melko tarkasti mistä vihollinen tulee kun vaan tottuu näillä kuuntelemaan.

Ylös Bottom