Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kymysystä PS3 konsolista ja sen hankinnasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musta Kotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M

Musta Kotka

Guest
no nii. siis olen itse ollut aina se Playstation maniaakki ettei kelpaa mikään muu konsoli, ei minkäänmaalaista aatettakaan vaihtaa X-boxiin jne. vaikka hittipelejä sieltäki näyttää iskevän.

niin, siis nyt on alakanu miettii tuota kolmosen hankintaa ku kakkosen verkkopeleistä alkaa populaa kadota. että kommenttia kaipaa että ollakko hankinta sen väärti vielä, kun kuuluu huhuja että sony vetää konsoleita takasi tehtaille muunneltavaksi ja niin edelleen.

PS3 on kyllä hankinta-listalla mutta missä vaiheessa on vielä kysymys. että kommenttia?

Vastaus: Kymysystä PS3 konsolista ja sen hankinnasta.

vaikka samantien. ps3:ssa vanhakin rauta toimii kuin vettä vain, toisin kuin xbox 360 puolella. eikä taida ps3:ssa raudan muutos muuhun vaikuttaa kuin valmistuskustannuksiin

Vastaus: Kymysystä PS3 konsolista ja sen hankinnasta.

Suosittelen ostamaan samantien jos löydät viellä 60gb starter packin jostain.
Jos et löydä ja haluat venyttää penniä viimeiseen asti niin kannattaa varmaan odotella sen uuden 40gb starter packin julkaisua.

Koneen raudan osalta ei kannata odotella enää yhtään. Alkuperäiset toimii ihan yhtä hyvin kuin uudemmat. Uudet on kuulemma hieman hiljaisempia, mutta ei 60gb malliakaan voi äänekkääksi sanoa. Itse ostin vanhan mallin, koska halusin ylimääräisiä usb slottia lisää sekä kortinlukialle oli käyttöä, eikä suurempi kovalevykään ollut pahitteeksi.

Kovalevyt on tosin helppo vaihtaa ja jos ei halua vaihtaa sisäistä niin aina voi hankkia ulkoisen.

Pelejäkin on ihan hyvä määrä pelattavaksi siihen asti ennenkuin seuraavat uutuudet tulevat myyntiin.

Peliseuraa ainakin codin parissa riittää hyvin joten siitäkään ei pitäisi olla pulaa.

Ylös Bottom