Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Mistä näkee eri striimauspalveluiden suomessa näkyvät elokuva/sarjat? Mulla kävi niin että otin amazon primen kuukaudeksi koska halusin nähdä muutaman elokuvan sieltä(selasin siis netistä valikoimaa). Kun tilaus oli tehty, kävi selväksi että yksikään niistä elokuvista ei ole katsottavissa suomen palvelusta. Tein siis tilauksen aivan turhaan. :mad:
 
Mistä näkee eri striimauspalveluiden suomessa näkyvät elokuva/sarjat? Mulla kävi niin että otin amazon primen kuukaudeksi koska halusin nähdä muutaman elokuvan sieltä(selasin siis netistä valikoimaa). Kun tilaus oli tehty, kävi selväksi että yksikään niistä elokuvista ei ole katsottavissa suomen palvelusta. Tein siis tilauksen aivan turhaan. :mad:

Justwatch on vallan näppärä tähän tarkoitukseen. Näyttää myös mistä voi vuokrata/ostaa.

 
Justwatch on vallan näppärä tähän tarkoitukseen. Näyttää myös mistä voi vuokrata/ostaa.

Juuri täältä mä katsoin. Luullakseni. Noh oli miten oli, täytyy myöntää että noiden kansainvälisten palveluiden tarjonta suomessa on todella surkea.
Siitä jatkokysymys. Mistä se johtuu että suomessa näkyy vain marginaalinen osa suoratoistopalveluiden tarjonnasta?
 
Juuri täältä mä katsoin. Luullakseni. Noh oli miten oli, täytyy myöntää että noiden kansainvälisten palveluiden tarjonta suomessa on todella surkea.
Siitä jatkokysymys. Mistä se johtuu että suomessa näkyy vain marginaalinen osa suoratoistopalveluiden tarjonnasta?
Justwatchissa voi/kannattaa asetuksista laittaa missä maassa asuu. Tällöin ainakin pitäisi näyttää maakohtaisen tarjonnan oikein.

Olen ollut siinä käsityksessä että suoratoistojen suppeampi tarjonta johtuu lisenssi/tekijänoikeus/levitysoikeus syistä.

Netflix vastaa tähän kysymykseen omilla sivuillaan näin:
 
Viimeksi muokattu:
Justwatchissa voi/kannattaa asetuksista laittaa missä maassa asuu. Tällöin ainakin pitäisi näyttää maakohtaisen tarjonnan oikein.

Olen ollut siinä käsityksessä että suoratoistojen suppeampi tarjonta johtuu lisenssi/tekijänoikeus/levitysoikeus syistä.

Netflix vastaa tähän kysymykseen omilla sivuillaan näin:
Kiitän tiedosta! :)
 
Hermostuttaa vähän tuossa ohjevideossa hyvän ilmanvaihdon korostamisen puuttuminen. Ei siis oletusarvoisesti kauhean terveellistä ole hengitellä noita höyryjä.
Totta toki toikin. Mutta jos nyt ei ihan ammatikseen ala tekemään, että tyyliin kerran vuoteen joutuu vähän jotain kolvailemaan, nii tuskin sillä pitkässä juoksussa on hirveästi merkitystä..? Ei se nyt hirveän terveellistä varmasti ole, mutta silti. Itsekin yrittänyt vaan olla niitä isoimpia savukiehkuroita olla vetämättä henkeen, kaikki ne muutamat kerrat mitä kolvilla säheltänyt. Ei meillä tainnut koulussakaan aikanaan mitään sen kummempaa ilmanvaihtoa siellä luokassa olla, missä kolvilla jotain opeteltiin soheltamaan.
 
Minä kanssa muistan peruskoulusta kolmenkymmenen vuoden takaa että iloisesti kolvattiin (harjoiteltiin) ihan niine hyvinemme ilman mitään sen kummempia suojaimia. Sormia paloi toki monella kun meni sörkkimään sinne :D
 
Ei ole kyllä minkäänlaista tietoa siitä, että miten paljon noista höyryistä voi vetää henkosia ennen kuin on peruuttamattomia vaikutuksia terveyteen. En ehkä luottaisi liikaa myöskään siihen, että miten ennen tehtiin. Tulihan ennen tupakastakin terveellisempää, kun siihen laitettiin asbestia.
 
Pelatessani Ps4 konsolilla kuva katoaa 1-2 sekunniksi kunnes taas palaa teki tätä 5-3 kertaa ainakin tässä viime aikoina otin Hdmi johdon irti konsolista ja takaisin ei vaikuttanut mitään onko vikaa hdmi piuhassa?

Samalla voisin kysyä toistakin asiaa kun Toisessa Ps5 ohjaimessa Oikeanpuoleinen tatti tuntuu löysältä eli ei samanlaiselta kuin Vasemmanpuoleinen.
 
Viimeksi muokattu:
Tulipa ostettua väärät osa siihen ohjaimeen tarkoitan analog moduulia kun oli liian pieni siihen noh oma vika kun olisi pitänyt varmistaa että käykö jospa ensi kerralla ostan oikeanlaiset.
 
Viimeksi muokattu:
Pelatessani Ps4 konsolilla kuva katoaa 1-2 sekunniksi kunnes taas palaa teki tätä 5-3 kertaa ainakin tässä viime aikoina otin Hdmi johdon irti konsolista ja takaisin ei vaikuttanut mitään onko vikaa hdmi piuhassa?

Samalla voisin kysyä toistakin asiaa kun Toisessa Ps5 ohjaimessa Oikeanpuoleinen tatti tuntuu löysältä eli ei samanlaiselta kuin Vasemmanpuoleinen.

Ei tuu muuta mieleen kun että oikeanpuolista tattia on vaan "runkutellut" kovempaa kun vasempaa, riippuen pelistä jossa jompikumpi tatti on kovemmassa käytössä kun toinen, vai onko kyseessä ihan uusi ohjain?
 
Ei tuu muuta mieleen kun että oikeanpuolista tattia on vaan "runkutellut" kovempaa kun vasempaa, riippuen pelistä jossa jompikumpi tatti on kovemmassa käytössä kun toinen, vai onko kyseessä ihan uusi ohjain?
Ostin tämän viime jouluna muistakseni käytettynä ostin voi olla kulunut ja pitää joskus vaihtaa uusi osa siihen ja sitä uutta alone in the dark pelatessa huomasin tätä kulumista ohjaimessa.
 
Ylös Bottom