Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysymys Trophy-listoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tuomas

Active Member
Monesti häiritsee kun katsoo omia trophyjä, niin listalla on pelejä joista on jo luopunut (esim UFC 2009) Miten nämä pelit saisi poistettua listaaa "rumentamasta"?

Vastaus: Kysymys Trophy-listoista

En ymmärrä tätä, että jotkut haluavat poistaa joidenkin pelien trophy-tietoja. Mitä haittaa siitä on, että listalla on joitain 0%-pelejä tai pelejä joita ei omista? En usko, että kauhean moni niitä listtoja niin tarkkaa katsoo, itse en ainakaan. Itseäni kiinnostaa vaan se trophy leveli ja se, että se on korkeampi kuin psn-frendeillä:D

En ymmärrä tätä, että jotkut haluavat poistaa joidenkin pelien trophy-tietoja. Mitä haittaa siitä on, että listalla on joitain 0%-pelejä tai pelejä joita ei omista?

Kyllä minä haluaisin poistella nuo kaikki 0% pelit jo siitäkin syystä, että vertaillessa kestää pirun kauan. Debugilla pystyn tosin noita poistamaan, mutta ne pirulaiset tulee servulta seuraavassa synkissä takasin :) Ja mielellään pitäisin listalla vain ne pelit jotka ovat olleet omia, en noita jotka olen koneessa käyttänyt testissä kun ovat olleet läpikulku matkalla.

Vastaus: Kysymys Trophy-listoista

0 prosentin pelien poistaminen voisi olla vielä mahdollistakin, ts. boksillekin vastaava ominaisuus tuotiin jälkikäteen. Mutta jos yksikin Trophy on ansaittu, sen jälkeen ei poistoa kertakaikkiaan voida sallia. Siihen liittyy niin paljon riskejä väärinkäytöstä. Ajatelkaa vaikka tapausta, jossa vihainen tyttöystävä/pikkuveli/kaveri/whatnot pääsee käsiksi PSN-tunnukseesi, ja poistelee koko Trophy-kokoelmasi peli kerrallaan...

Jo pelkästään vahinkopoistoja tulisi tapahtumaan ihan liian paljon joka päivä. "Mitähän tää juttu tekee? En osaa/jaksa lukea ja/tai en muuten vaan ymmärrä. Oho, sinne meni coddolotto-platinani. NYT VAADIN SONYLTA TRILJOONAN!"

Ylös Bottom