Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laajimmat x-box peliarvostelut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SotaPapu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On ERITTÄIN paha miinus jos käyttää tietokonetta tai edes elektroniikkaa eikä osaa englantia. Voisin alkaa suomentamaan sulle gamespotin tai IGN:n arvostelut pyytämistä peleistäs 1e/sivu. sopiiko?

oon 14 vuotta, mul on enkku 9. kyllä mä osaan hyvin mun ikäseks englantia mut en nii hyvin et voisin hyvin lukee arvosteluja
sä vastaat varmasti tohon: "no mä pystyin ainaki sun ikäsenä!" mutta mä en.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SotaPapu
oon 14 vuotta, mul on enkku 9. kyllä mä osaan hyvin mun ikäseks englantia mut en nii hyvin et voisin hyvin lukee arvosteluja
sä vastaat varmasti tohon: "no mä pystyin ainaki sun ikäsenä!" mutta mä en.

kyllä mä ainaki pystyin ton ikäsenä.

helpolla heruttavat näemmä ysejä jossain päin suomea todistukseen. eivät nuo arvostelut kuitenkaan niin vaikeaa tekstiä ole.

IGN ja Gamespot. hop hop. sanakirja käteen.

Peliarvostelujen lukeminen on hyvä tapa opetella kieltä, etenkin jos tietää pelistä faktat etukäteen, sillä englantiakaan ei opi käyttämättä sitä. Game Rankings taas on avuksi pelihankintoja tehdessä.

pakko myöntää et ootte ihan oikeessa. :D Ei kai tässä muu auta ku lähtee niit selailee, mut eka tsiigaan noi suomenkieliset. Thx kaikista mielipiteistä

No olen 15 (pääsin siis yhdeksänneltä nyt) ja kyllä olen lukenut ihan ymmärrettävää tekstiä ulkomaisilta pelisivuilta jo monta vuotta. Aika helppoa englantia niillä on. Ainoa mikä voi tuottaa ongelmia on pelisanasto (esim. draw-in, pop-up jne.), mutta kun samoja sanoja käytetään myös suomeksi kirjoitetuissa arvosteluissa.

Ylös Bottom