Elikkä ongelmana on sellainen pieni juttu että NHL13 pelissä on ihan törkee viive mulla kokoajan. En asu suomessa tällä hetkellä mutta silti FIFA12 & Battlefield 3 toimii esim jopa LANGATTOMANA loistavasti kun taas mikään ei tunnu auttavan tuohon NHl13 ongelmaan. Yhteyden tyyppi on NAT 2 enkä saa tuota vaihdettua. Kokeilin ystävän neuvoja ja vaihdoin modeemin asetuksista "Bridged" moden päälle josko ois portteja aukeillut mutta en päässyt edes yhdistämään pleikkaria nettiin tuolla bridged modella. ( IP yhteyden aikakatkaisu tms oli virhekoodi ) . Modeemi on : Cisco EPC392 sekä nettinä 25meganen kaapeli. 
Oon kokeillut kaikkea mutta tuo viive ei vaan pelistä katoa.
Kaikki neuvot otetaan vastaan jos joku tietää auttaisko esim ton NAT tyypin vaihto kakkosesta -> ykköseksi? Mikäli KYLLÄ voiko joku ohjeistaa hieman miten sitä vaihdetaan? Muutenkuin linkkaamalla jonkun sivuston mistä löytyy ohjeet. Ei ymmärrä.
Kiitos paljon!

Oon kokeillut kaikkea mutta tuo viive ei vaan pelistä katoa.
Kaikki neuvot otetaan vastaan jos joku tietää auttaisko esim ton NAT tyypin vaihto kakkosesta -> ykköseksi? Mikäli KYLLÄ voiko joku ohjeistaa hieman miten sitä vaihdetaan? Muutenkuin linkkaamalla jonkun sivuston mistä löytyy ohjeet. Ei ymmärrä.
Kiitos paljon!