Tuli vaan tälläinen aihe mieleen että onko ikinä käynyt niin että kun olette varmoja että kuolo korjaa ja "nyt meni homma persiilleen" tunne valtaa mielen, kaikki meneekin kaiken järjen vastaisesti hyvin.Itselle kävi noin kun pelasin Resident Evil 3 Nemesistä ja olin nauhoittamassa sitä VHS:lle (piti yhdelle kaverille todistaa että pääsen pelin Hard Modella läpi reilusti alle 3 tunnin ilman huijauksia tai loppumattomia aseita,myöskään tallentamatta ja first aid sprayta en myöskään käyttänyt)No olin tulossa sitä katua pitkin missä on seinustalla paloletkulle paikka että saa tulen sammutettua,ja josta pääsi paikkaan mistä saa tuon Oil Additiven.(olin tämän jo siis hoitanut) cutscene pysäytti pelin ja nemesis ilmestyi minua vastaan singon kera.Tämä katu on siitä päästä missä olin kauhean ahdas ja olin Vielä Dangerilla eikä herbejä jäljellä.No ajattelin että tää oli tässä ja lähdin linkuttaan nemesistä kohti ja odotan että tämä joko lyö minua tai lataa sinkonsa ja ampuu.Yllätyksekseni Nemesis ei tee mitään vaikka menin aivan sen vierestä.Möllötti vain.Ei edes ampunut singolla selkään niinkuin yleensä, seisoi ja vahtasi.Ei edes örissyt.Tuo on jäänyt kummallisuutena mieleen kun yleensä tuo toxic avengerin pikkuserkku (pelit-lehti TM) on yleensä tehnyt kaikkensa että kohtaamiset päättyisivät allekirjoittaneen kuolemaan.