Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Läheltä piti/Kummalliset tapahtumat pelissä "selvisin sittenkin" tms jutut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tuomas

Active Member
Tuli vaan tälläinen aihe mieleen että onko ikinä käynyt niin että kun olette varmoja että kuolo korjaa ja "nyt meni homma persiilleen" tunne valtaa mielen, kaikki meneekin kaiken järjen vastaisesti hyvin.Itselle kävi noin kun pelasin Resident Evil 3 Nemesistä ja olin nauhoittamassa sitä VHS:lle (piti yhdelle kaverille todistaa että pääsen pelin Hard Modella läpi reilusti alle 3 tunnin ilman huijauksia tai loppumattomia aseita,myöskään tallentamatta ja first aid sprayta en myöskään käyttänyt)No olin tulossa sitä katua pitkin missä on seinustalla paloletkulle paikka että saa tulen sammutettua,ja josta pääsi paikkaan mistä saa tuon Oil Additiven.(olin tämän jo siis hoitanut) cutscene pysäytti pelin ja nemesis ilmestyi minua vastaan singon kera.Tämä katu on siitä päästä missä olin kauhean ahdas ja olin Vielä Dangerilla eikä herbejä jäljellä.No ajattelin että tää oli tässä ja lähdin linkuttaan nemesistä kohti ja odotan että tämä joko lyö minua tai lataa sinkonsa ja ampuu.Yllätyksekseni Nemesis ei tee mitään vaikka menin aivan sen vierestä.Möllötti vain.Ei edes ampunut singolla selkään niinkuin yleensä, seisoi ja vahtasi.Ei edes örissyt.Tuo on jäänyt kummallisuutena mieleen kun yleensä tuo toxic avengerin pikkuserkku (pelit-lehti TM) on yleensä tehnyt kaikkensa että kohtaamiset päättyisivät allekirjoittaneen kuolemaan.

Vastaus: Läheltä piti/Kummalliset tapahtumat pelissä "selvisin sittenkin" tms jutut

Näitä on useita, mutta tässä yksi herkullisimmista:

Kello noin puoli neljä aamuyöllä, ja X0:n änäri pyörimässä. Meitä on kaksi, ja panoksena parisenkymppiä eurovaluuttaa.

Jatkoaika. Kahden miehen alivoima, ja kaverilla Atlantan Kovalchuk parin muun kanssa hakkaamassa liki yksin molarini kanssa. Jotenkin saan hakattua tilanteen paitsioksi.

Aloitus, jossa tyydyn yrittämään murjoa vastapuolen pelaajat täysin paskaksi, johtaa siihen, että ilja on taas läpi. Noh, pakilla niitti perille, Teemulle kiekko, ja jäätävä lämäri sisään juuri kun neljäs pelaaja astuu kentälle.

Tuolla ansaittiin 20e, ja uusi langaton boxiohjain, kaverilla ei ihan herne pysynyt lusikalla tuon maalin jälkeen.

Vastaus: Läheltä piti/Kummalliset tapahtumat pelissä "selvisin sittenkin" tms jutut

Socom 2 netissä; Rynnin Desert Gloryssä sinne hossutaloon. Siellä oli vihu autohaleksin kanssa kämppimässä ja kun juoksin sisään, se anto soittaa täysillä päin näköä. Olisin normaalisti kuollut, mutta lensinkin siitä ikkunasta ulos alas pihalle eikä helttiä lähtenyt yhtään. Siitä ikkunasta ei mahdu normaalisti mitenkään ulos..:rolleyes:

NBA 97 PS1:llä, pelaan Chicago Bullsilla jotain kaverini luotsaamaa joukkuetta vastaan. Tiukassa väännössä Bullshit kaksi pistettä tappiolla, kun peliaikaa on vain ihan muutama sekunti. Pallo päätyy vahingossa Dennis "mekko päällä omissa häissään" Rodmanille, joka tuntui olevan joukkueen paskin pelaaja ja jolla ei normaalisti kannattanut yrittää edes korin alta. Epätoivoinen heitto kuitenkin lähtee omalta alueelta ja UPPOAA. Riemulla ja ihmetyksellä ei ollut mitään rajaa, koska Rodman oli tosiaan aivan helvetin huono heittäjä tuossa pelissä. Levariekspertin roolihan hänellä olikin Jordanin ja Pippenin rinnalla.

Onhan näitä muitakin. Netti- ja tappelupeleissä erityisesti paljon legendakamaa, mutten tähän hätään muista tarkempia kuvauksia :)

Sly 3:ssa :D Holvisaari, minä yhden kolahduksen kestävän lentokoneeni kanssa, 18 lepakkoa 20stä. Nähty ja koettu!

Tämä sattui joskus vuosia sitten NetHackissä, en muista kaikkia yksityiskohtia tarkalleen. Ummikoille tiedoksi, että kyseisessä pelissä ei voi kuoleman jälkeen ladata tallennusta, vaan peli on aloitettava alusta.

Olin saanut kehitettyä hahmoni (oman mitan mukaan) hurjan isolle tasolle parin päivän pelaamisella. Taikaesinettä ja muuta härpäkettä löytyi jo aika mukavasti. Onnistuin kuitenkin jossain vaiheessa ottamaan turpiini sen verran rankasti, että päätin laahata puolikuolleen ruhoni syrjäisen huoneen nurkkaan lepäämään ja parantumaan. Parannusesineitä tai -loitsuja en omistanut. Vihollisia ei kaiken järjen mukaan pitänyt olla lähimainkaan.

Pari vuoroa ehdin haavojani nuoleskella, kun huoneen ainoa ovi avautui, ja siitä ryntäsi jonossa viisi kappaletta erilaisia mörköjä, jotka olivat totaalisesti ihan liian kovia niin "matalalle" luolatasolle. Ja hahmollani ei olisi ollut mitään keinoa selvitä niistä, vaikka kuinka olisi ristinyt kätensä kilttiin rukoukseen. Eikä ollut mitään keinoa teleportata pakoon. Ei siinä voinut muuta kuin luovuttaa. Tässä tämä peli sitten olikin.

Hirviöt juoksivat jonossa hahmoani kohti, kun yhtäkkiä ensimmäisen hirviön alta avautui salaluukku, ja hirviö tippui alakertaan. Neljä muuta juoksivat kaikki perässä kuin sopulit. Yksikään ei jostain syystä hoksannut kiertää ansaa.

Tuo tuntui aikoinaan niin uskomattomalta ihmepelastukselta, että vieläkin puoliksi epäilen sen olevan jonkun ohjelmoijan tekemä valmiiksi skriptattu pila, jonka tarkoitus on pelästyttää pelaaja kunnolla. Mutta toisaalta, NetHackissä tuppaa sattumaan mystisiä asioita muutenkin...

Ylös Bottom