Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lasersilmäleikkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Lasersilmäleikkaus

Kyllä täytyy sanoa että osasikin olla kettumainen yö kun piti nuo muotigurupokat päässä nukkua. Ei oikein meinannut uni tulla kun selällään pitäisi nukkua joka ei oikein taho meikäläiseltä luonnistua. Noh viikko enää tätä riemua jäljellä :D Samoin aamuinen antibioottisilmätippojen laitto oli aika mukava kokemus kun suuhun tuli lääkkeen maku joka ei ole sieltä parhaimmasta päästä.

Kaiken tämän ikävän kuitenkin pyyhki pois se tunnetila joka tuli kun laahustin erkkerin luokse katselemaan ulos. En meinaan ole koskaan nähnyt kahdeksannesta kerroksesta parkkipaikoilla olevien autojen rekisterikilpien tunnuksia ennen. Niitä tuli sitten vartin verran ihailtua. On aika huikea fiilis ja suorastaan herkisti mukavasti mielen :)

siirryit siis HD-aikaan.

Itse olen vakavasti harkitsemassa silmuleikkausta. Jännittää vain, että kuinka turvallista se on. Itselleni suotiin lasit käyttöön noin 5 vuotta sitten kun ei enään koulussa meinannut nähdä liitutaululle ja aloin muutenkin huomata näön heikkenemistä. Olen muutaman vuoden aikana haaveksinut pääseväni eroon laseista. Rahaa löytyisi leikkaukseen, mutta tarvitsisi vain sen potkaisun persauksiin ja menox.

Kain:

Jos vain mahdollista niin voitko kertoa tämän hetkisiä tunnelmia, että näkyykö edelleen hyvin. Sillä kiinnostaisi tietää leikkauksen hankkineen fiiliksiä.

Itseäki kiinnostaisi leikkaus kun toinen silmä on lähes sokea, näen pelkät varjot sillä. Kun niin sanotusti normaalisti katsoo niin se o pimeänä. On vain todella suuri kunnis lähteä leikkaukseen

Itse olen vakavasti harkitsemassa silmuleikkausta. Jännittää vain, että kuinka turvallista se on. Itselleni suotiin lasit käyttöön noin 5 vuotta sitten kun ei enään koulussa meinannut nähdä liitutaululle ja aloin muutenkin huomata näön heikkenemistä. Olen muutaman vuoden aikana haaveksinut pääseväni eroon laseista. Rahaa löytyisi leikkaukseen, mutta tarvitsisi vain sen potkaisun persauksiin ja menox.

Kain:

Jos vain mahdollista niin voitko kertoa tämän hetkisiä tunnelmia, että näkyykö edelleen hyvin. Sillä kiinnostaisi tietää leikkauksen hankkineen fiiliksiä.

Voin kertoa, että fiilikset ovat yhä samat kuin operaation jälkeen, eli näkö pelaa niin hyvin kuin voi :) Mitään sivuoireita ei ole tullut, enkä miettisi sekuntia kauempaa menisinkö uudestaan jos jostain syystä pitäisi. Kallistahan tämä on, mutta mielestäni kertakaikkiaan hintasa arvoista. Tosin olen tullut riippuvaisiksi aurinkolaseista, koska niitä on vaan niin coolia pitää :D *Potkaisu persuksiin*

Itsellä leikkauksesta nyt noin 3 kuukautta ja todella tyytyväinen olen ollut. Leikkaus tehtiin Mehiläisessä Tamperella. Hintaa tuli noin 3500e (FemtoLasik). Näkö oli -4.75 molemmissa.
Itse sain todella hyvät informaatiot jo esitarkistuksessa, muistaakseni lääkäri kertoi, että vuodesta 1992 jälkeen, kun alotti leikkaukset on epäonnistuneita operaatioita ollut 3 kpl, joten todella turvallisesta toimenpiteestä kyse.
Ensimmäisen viikon silmissä oli lähes kokoajan roskan tunnetta ja silmätippoja joutui laittamaan usein,mutta meni tosiaan pian ohi.

Suosittelen lämpimästi.

Ylös Bottom