Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Last Blade ym

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rainman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rainman

New Member
Aaahh, postissa tulossa Last Blade, Mars Matrix ja Gunbird 2. Miten sitä kestää vielä viikon? Onkos muuten boardilla muita 2d-tappelupelien harrastajia tai onko kellään kokemusta tuosta Last Bladesta? Itse olen pelannut vain Neo Geo Pocketin versiota joka oli upea joten odotukset ovat korkealla. Maailmalla tuntuu tuota kehutun. Harmi vain että saamastani jenkkiversiosta on veri editoitu pois, samoin kuin Hanafuda-korttipeli. No kaikkea ei voi saada (paitsi isolla rahalla;)).

Mistä tilasit? Gunbird 2:n olisi saanut varmasti lähemmältäkin.. (mulla on just PAL-versio myynnissä)

Itse asiassa en tilannut vaan vaihdoin Capcom Generations 1-4:n (PSX) noihin peleihin erään jenkin kanssa. Tuota kun ei ole Amerikoissa julkaistu. Mielestäni aika hyvä diili...

Originally posted by Rainman
Onkos muuten boardilla muita 2d-tappelupelien harrastajia tai onko kellään kokemusta tuosta Last Bladesta?
Last Blade 2 on kyllä todella hyvä. Mitä siitä nyt voisi sanoa. No eroaa aika paljonkin Capcomin 2d peleistä, sillä että on hitaampi, mutta jokseenkin myös taktisempi. Niin ja joo Hibiki on hieman liian hyvä, eli sen sen superi, jossa säntää ruudunläpi on aika paha.

Pikaisella vilkaisulla Neo Geon Last Blade ja DC:n vastaava olivat aika saman oloisia. Neo Geon versiota testasin emulaattorilla. Jotenkin DC:n Last Blade oli vähän karu esim. verrattuna Guilty Gear X:ään ja Garouhun. Silti, 2D-mätkintä on aina välillä hyvää ajanvietettä ja emulaattoreilla (MAME, Kawaks) näitä on tarjolla vuosien varrella todella runsaasti.

Minullakin jokunen on Neo Geolla aivan alkuperäisinä palikoina (mm. Fatal Fury 3 muistaakseni ja joku toinen) ;)

-=Pacdam=-

Originally posted by Pacdam
Minullakin jokunen on Neo Geolla aivan alkuperäisinä palikoina (mm. Fatal Fury 3 muistaakseni ja joku toinen) ;)
Siis ihan NeoGeo AES-kasetteina, vai?

Last Blade 2 on oikein hieno peli. Se ei ole mikään nappien rämpytys peli, vaan siinä tarvitaan taktiikkaa. Peli on kyllä aika hidas tempoinen, joten jos jotakin Guilty Gearin tapaista sekoilua etsii, niin peli voi kyllä olla pienoinen pettymys. Mutta esim. omasta mielestäni se on Garoun ohella SNK:n paras tappelupeli.

Ei voi muuta sano kyllä kun hyvä pelit ostit. Gunbird II on aika keskinkertainen, mutta LB2 ja MM ovat todella hyviä pelejä.

Yep, minulla on kymmenen AES-kasettia Neo Geolle,
niistä pari oli noita tappelupelejä.

-=Pacdam=-

Pikaisella vilkaisulla Neo Geon Last Blade ja DC:n vastaava olivat aika saman oloisia. Silti, 2D-mätkintä on aina välillä hyvää ajanvietettä ja emulaattoreilla (MAME, Kawaks) näitä on tarjolla vuosien varrella todella runsaasti.
Kyllähän Emuilla saa parempaa grafikkaa noihin NG peleihin ja DCeellähän tossa Last Blade 2sessa on latausajat, mutta kyllä toi Dreamcastin versio silti rokkaa tykimmin..:) Käsittääkseni alkuperäinen AES on ihan sama kuin Dreamcast miinus lataukset, eli sulla on varmaan ollut jotain filttereitä päällä siinä emussas.

Yep, minulla on kymmenen AES-kasettia Neo Geolle,
niistä pari oli noita tappelupelejä.
Aika hyvin. Itse omistan vasta yhden AES-kassun. Et myis mulle jotain noista peleistäs? ;)

Mitä nyt tuosta Last Blade 2:n graafikoista, niin ei se kummoinen ero loppujen lopuksi ole noiden NeoGeo ja DC versioiden välillä.

nam!

Olis hirveä lista pelejä,jota haluaisin, ja mistä muualta ne löytyykään kuin Atlantin takaa.
Osaatko kertoa tulleista tai muusta ylimääräisistä mahd. veroista jiiänee?

Re: nam!

Originally posted by wabbi
Osaatko kertoa tulleista tai muusta ylimääräisistä mahd. veroista jiiänee?

Jos minulta kysyt niin koskaan ei ole tarvinnut peleistä tai vehkeistä tulleja tai muita veroja tai maksuja enää tässä päässä maksaa, olen sitten tilannut Jenkeistä, Briteistä tai Hong Kongista. Yleensä kyllä tilaan vain pelin pari kerrallaan jos se vaikuttaa asiaan mutta hyvin on toiminut. Jenkkiputiikeissa tuntuu palvelu myös pelaavan todella hyvin eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia, joskus paketeissa jopa tulee jotain ylimääräistä sälääkin (lehtiä ym.) mukana.

Ainoana huonona puolena on tietysti viikon odottelu ja Visan kohtuuton täyttyminen ;). Tarvitaan siis jonkin verran kärsivällisyyttä joka suhteessa.

Viiisa

Tulevatko postikukut suhteessa kalliiksi, kun tilaa vain 1-2 peliä?
Käytätkö Amzonia, vai suositteletko jotain muuta luotettevaa paikkaa?
Eeeg!

Re: Viiisa

Eivät nuo postikulut niin kalliiksi tule, varsinkin kun vertaa siihen mitä pelit Suomessa maksavat. Kaikki on tietysti suhteellista joten kannattaa vertailla ja jos on epäselvyyttä niin meilata ja kysyä ihan yksittäisen tilauksen tasolla että paljonko kuluja tulee. Itselläni on hyviä kokemuksia jenkkiasiakaspalvelusta, usein vastaus tulee jopa puolessa tunnissa (jos muistaa ottaa huomioon aikaeron ja meilata silloin kun siellä on päivä;)).

En ole muistaakseni koskaan tilannut Amazonista mutta seuraavat ovat jääneet muistiin hyvinä ostospaikkoina:

www.ncsx.com
www.buyrite.net (tästä on kyllä joillakin huonojakin kokemuksia)
www.express.com
www.tronixweb.com

ja HK:ssa

www.otakumw.com, silloin kun siellä vielä sai maksaa luottokortilla. Tuolla on muuten hinnat euroissa ja Saksan markoissa ja sivut saksaksi joten tulee jotenkin turvallinen olo :)

Eiköhän noista löydy aluksi. Lisäksi on tietty vielä muitakin jos agressiivinen hintavertailu kiinnostaa. Kerro miten onnistaa!

Ylös Bottom