Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Leffakäytöstä, DVD-regionit ja kaapelit

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Edullinen piiri Macrovisionin poistoon on MacroMod esim. http://www.psxservices.co.uk/shop/enter.html

hintaa 2-5puntaa...

Compatible with ALL PS2 Consoles (JAP/EUR/USA) The PS2 MACRO MOD is the worlds first Macrovision Disable solution for PS2's. You can now copy all your DVD movies to Video Tape with this simple 4 wire device. In case you do not know what Macrovision is - its a protection system that is imprinted on all DVD movies that stops you from recording the signal to video tape (you will see a shaky picture with bright flashing colours making it impossible to watch)

Jos joku tommosia tilaa vois ottaa mulle samantien.
 
Niin tai kytkee sitten PS2:n komponenttivideopiuhalla nauhoittavaan laitteeseen RGB:n sijaan. En osaa sanoa, syövätkö videot komponenttia Scartin läpi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Noniin, tuli vihdoin Codejunkiesilta vastaus kysymykseeni.

Eli Action Replay 2 V2 EI POISTA MACROVISIONIA!

Tämä siis suoraan valmistajilta. En ole vielä saanut omaa postitse, mutta... Noh, kokeilen kyllä kun se tulee, vaan eiköhän lopputulos ole selvä.

keruacin kannattaa jatkossa pitää sitten vaan pää kiinni. Samoin mcduckin (http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=23&perpage=15&pagenumber=8)

'ttu että pistää vihaksi tollaset "varmoja tietoja" jakavat pygmit! 'tana! Että pitikin taas uskoa...

Kummallista. Mulla ei kuitenkaan ole vihreydestä tietoakaan AR2V2:sta ja RGB:tä käyttäessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Kummallista. Mulla ei kuitenkaan ole vihreydestä tietoakaan AR2V2:sta ja RGB:tä käyttäessä.

Kuvan vihreys ja Macrovision eivät ole sama asia. Macrovision sotkee videosignaalissa olevat tahdistuspulssit. Tämä estää Macrovision suojattujen DVD:den kopioinnin videolle...

RGB-viherrys on vain Sonyn lisäkiusa PS2:ssa :). Räkki DVD-soittimissa kuvaa voi katsella RGB:n kautta ilman lisävirityksiä.
 
Ei helv... Eli siis menin hankkimaan AR2V2:n sen takia että joku ei ymmärtänyt mikä macrovision oikeastaan onkaan?! Voi viddu sanon mä... Kiitosta vaan asiantuntijoille...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Niin tai kytkee sitten PS2:n komponenttivideopiuhalla nauhoittavaan laitteeseen RGB:n sijaan. En osaa sanoa, syövätkö videot komponenttia Scartin läpi.

EI videot nauhoita komponenttia (YUV)... ei kai edes jenkkilässä(tai sitten on TOSI kallis laite..).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori
Onko kuvan ohjeet oikeat? Tuo ylempi viritys poistais siis vihreyden leffoista, kun käyttää rgb-piuhaa

En pysty varmistamaan, mutta tuollaisena se löytyi verkosta taannoin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom