Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Left 4 Dead PC peliseuraa

Traddash

Well-Known Member
Juu etsiskelen peliseuraa PC versioon. Master vaikeusasteella pelataan. Onko kellään muulla peliä?
 
Vastaus: Left 4 Dead PC peliseuraa

Kyllä minulle ainakin aina suomalainen ja toivottavasti myös jotain jostain ymmärtävä peliseura kelpaa. Expertillä alan pelaamaan heti, kun olen saanut tuntuman kaikkiin kampanjoihin. Demossa ainakin antoi kunnon vastuksen tuntemattomien ihmisten kanssa pelatessa. Jos kiinnostaa, niin heitä/heittäkää Steam-tunnusta tänne tai vaikka privaan, niin lisäilen.
 
Vastaus: Left 4 Dead PC peliseuraa

Kyllähän tuo peliseura kelpaa. Oma Steam nick on Zuor, joten voi lisäillä jos haluaa. Tuskin ihan vielä expertillä uskaltaa pelailla, pitää ottaa ensin vähän tuntumaa kenttiin advancella.
 
Vastaus: Left 4 Dead PC peliseuraa

pc ja 360 versiot ei vissiin toimi keskenään jos halajaa pelata kimpassa?
 
Vastaus: Left 4 Dead PC peliseuraa

Hommasin tämän kanssa.
Steam acco on pZiuz. Saa vapaasti lisäillä. Pelailen yleensä yöaikaan. :)
 
Vastaus: Left 4 Dead PC peliseuraa

Hieman hiljaista täällä ketjussa.
Laittakaa ihmiset nyt niitä steam nikkejä tänne. Itse pelailen peliä aika usein ja suomalaisia olisi mukavasada listalle enemmänkin. Expertillä mennään.
 
Vastaus: Left 4 Dead PC peliseuraa

Juu Emjay nickillä peeloilen joten pistäkääpä sitä frendi inviä niin vois tulla vaikka myöhemmin tänään pelailee. En ollut huomannu että oli tullut enemmän porukkaa hakemaan pelaajia.
 
Vastaus: Left 4 Dead PC peliseuraa

Juu Emjay nickillä peeloilen joten pistäkääpä sitä frendi inviä niin vois tulla vaikka myöhemmin tänään pelailee. En ollut huomannu että oli tullut enemmän porukkaa hakemaan pelaajia.

Jep jep, nyt löytyi "mystiselle" Emjayllekin joku kytkös! :D

Viikonloppuna olisin ottamassa yöpelejä, joten silloin toivottavasti porukkaa linjoilla. Pelimuodoiksi Käy sekä coop että camp. :)
 
Ylös Bottom