Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Legend of Zelda Twilight Princess ongelma SAVE FILE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lurkie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

lurkie

New Member
No niin, ongelmani on, että ostin juuri käytetyn LoZ: Twilight Princess pelin cubelleni (peli toimii moitteetta) mutta en pysty luomaan save filea itselleni.
Kortillani (Dragoncube 59block) pitäisi olla tilaa 31 blokkia.
Laite kysyy tietysti että haluanko luoda kansion muistikortille slot A:ssa ja kyllä, haluan. "save file has been created" ilmoitetaan minulle, mutta tästä eteenpäin en pääse: painanpa sitten A/B/start, kone heittää minulle saman kysymyksen uudestaan ja uudestaan, "Would you like to create a save file..."

Jos aloitan pelin ilman seivausta ja yritän luoda muistipaikan keskellä peliä, kone valittaa että ei pysty.
Onko vika pelissä, kortissa vai konsolissa? (en usko että kortissa tai konsolissa sillä muihin peleihin olen saanut luotua kansiot ilman ongelmia..)

Kaikenlainen apu ja arvaukset ovat kullanarvoisia!!

Vastaus: Legend of Zelda Twilight Princess ongelma SAVE FILE

Veikkaan vikaa kortilla. Muiden kuin Nintendon omiin muistikortteihin ei ole aina luottamista. Nintendon omista kortista sitten saakin pulittaa ikävän kovan hinnan. Surullista, mutta totta.

Kokeile aluksi lainata joltain tutultasi muistikorttia testauksen ajaksi, sillähän se selviää helposti. Vaihtoehtoisesti, jos joku kaverisi omistaa Twilight Princessin, voit koettaa hänen levyllään.

Ylös Bottom