Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Onko vinkkiä miten DVD-soittimen levykelkan saisi toimimaan, jos se on jumittunut puoleen väliin. Ei mene kiinni eikä avaudu. Irrotin koko kelkka-osan soittimesta, mutta ei siitä siltikään ota mitään tolkkua. Tuleekohan tuollainen huolto kalliiksi? Onko kellään kokemusta?
Huollossa sanottiin, että levymekanismin "ajoitus" on mennyt pois paikaltaan. Näin kuulemma tapahtuu usein, jos soitin saa tällin tai siihen törmätään.
Huoltomies sanoi, että ajoituksen saa helposti pienellä sorminäppäryydellä takaisin paikoilleen, mutta onko kenelläkään tietoa miten tämä onnistuu? Puhelimitse eivät nimittäin ruvenneet mua neuvomaan.
.. Tai jos joku riittävät taidot omaava henkilö on jossain vaiheessa käymässä Vantaalla niin voin tarjota avusta yhden oluen paikallisessa ravintelissa
Huollossa sanottiin, että levymekanismin "ajoitus" on mennyt pois paikaltaan. Näin kuulemma tapahtuu usein, jos soitin saa tällin tai siihen törmätään.
Heh, mulla on käynyt noin kans pari kertaa. Eli joku törmännyt levykelkkaan. Nyt sitten tiedän miksei toiminut enää sen jälkeen.
Tosta huoltohommasta en osaa kyllä auttaa, kun en ole itse vehkeitä huollattanut, mutta tuskin tuo iso homma on. Kiikuta huoltoon vain.
Niin, ja en suosittele kyllä purkamaan sitä vehjettä, ellet satu olemaan asiantunteva ammattimies. Siksi niissä on ne varoitukset "Do not open, class 1 laser product".
Joo, kyllähän mä aika osiin olen soittimen saanut, mutta itse levykelkkakoneisto on sen verran uusi juttu, etten uskalla siihen kajota. Tykkään tästä soittimesta ja haluaisin tän kyllä kuntoon...