Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Liikuntapelit

Jeppepupu

New Member
No nyt sit tietoa peleistä ja mistä kannattaa hankkia.
Samba de Amigo, onko olemassa PAL- versiota? Onko jollain myynnissä käytettynä?
DDR- pelit onko totta TOPWAY- matoissa oleva vika? Onko olemassa PAL- versiota? Saako käytettynä?
Varusteiden hankkimisen paras paikka?
Jeppe
 
Samba de Amigon PAL-versiota valmistettiin kait 5000kpl (Pacdam osanee vahvistaa?) joten hiton harvinainen ja kallis on.

DDR-pelejä ei ole kait julkaistu muualla kuin Japanissa. Oma Topway-mattoni ei toimi, eikä myöskään sen kuuluisan Paradise Online Shopin Normanninkaan oma matto himassa tunnu toimivan. Joillain muilla kuitenkin tuntuu toimivan (?) joten ehkä kyse on viallisesta erästä. Tämä asia on vielä tutkinnassa.
 
Sambasta on neljä versiota: Samba de Amigo JAP/USA/PAL ja Samba de Amigo ver. 2000 JAP. Samba de Amigo PAL-versioita on todellakin helvetin pieni erä, tietääkseni suurin osa PAL-peleistä myytiin vain ja ainoastaan Segan omien marakassien mukana.

Itse omistan PAL-versioita kaksi (2), toinen irrallaan (täydellinen kuitenkin, manuaali, kuoret, GD) ja toinen Segan marakassilaatikossa. Irrallisen voisin myydä, lähtöhinta on pilvissä, sen varmaan arvaa jokainen. Jos sanon, että olen käyttänyt kahden PAL-Samban hankintaan 300 (!) euroa, saatte kuvan hintaluokasta ...

DDR:iä ei ole julkaistu kuin kaksi, molemmat olemassa vain Japani-versioina. Nimet Dreamcastille DDR 2nd Mix Dreamcast Edition ja DDR Club Version Dreamcast Edition. Minulla molemmat hyllyssä, alkuperäisinä. Näistä saa maksaa Euroopassa ihan riittävästi. Käytettyjä on liikkeellä harvoin, Hong Kongista voi saada, jos jaksaa etsiä ja kysellä.

Kuten jo eilen sanoin, molemmat Topway-mattoni toimivat useaan suuntaan ilman ongelmia. Samban marakasseja on olemassa ainakin kahdenlaisia, minulla on yksi pari Segan omia ja kaksi paria Cha Cha Amigoja. Segan lattiapalikka sensoreineen on Cha Cha Amigon vastaavaa tarkempi.

Varusteita kannattaa tilata jostain idästä (Lik Sand, Lan Kwei, JP, etc.) -kuljetuskustannukset ovat aika isot, tullit tulee päälle, mutta silti taitaa tulla halvemmaksi kuin ottaa toimimatonta tavaraa Paradiselta ;) Cha Cha Amigoja saa mm. Tampereelta (linkki) hintaan 65e + postit. Toinen pari Cha Cha Amigoistani on kotoisin täältä.

Muita liikuntapelejä: DreamParaPara - tästä oli juttua n. viikko sitten omassa threadissaan. Toimii PAL-koneissa ilman mitään bootti-juttuja, ei toimi RGB-scartilla, vaattii oman n. 2kg painavan ohjaimensa.

-=Pacdam=-
 
Ylös Bottom