Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lik-Sang

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FrankNyberg

New Member
Nostetaan kissa pöydälle ja mennään asiassa etiäpäin.
Kimppatilausta kasaan vaan. Luulenpa että tästä kommuunista riittää tilausta halajavia tarpeeksi, jotta saadaan hintaa puserrettua varsinkin rahdin osalta. Enää tarvitaan joku (hyväuskoinen hölmö) joka kerää tilauksen yhteen ja toimii asiamiehenä. Jos ei joku tiedä, lik-sangista löytyy sälää jos jonkin moista Dreamcastiin, PS2:seen, XBoxiin, GameCubeen, ja muutamaan muuhunkin.
Itse tarvitsen ainakin marakassit ja virvelin.

PS. minä en suostu.

Edit:Tässä on linkki sivuille www.liksang.com

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Mä tarttisin ainakin vga-boxin Dreamcastille. Miten muuten onnistui toi viime tilaus?
Tietääkseni aika hyvin (tosin tullimaksua ei kai vieläkään ole tullut, joten se mahdollisesti saattaa pitää sisällään yllätyksen). Mutta nyt muuten, niin rahat maksettiin, paketti tuli, kaikki sai kamansa, kaikki tuotteet toimivat (yhtä lukuunottamatta) ja suurin osa oli iloisia. Mielestäni siis ihan hyvin.

Mitä nyt tähän uuteen Lik-Sangin tilaukseen, niin good luck! Luulenpa, että tämä ei taida ihan onnistua tämmösessä kommuunissa. Ei sen puoleen, että tilaajia olisi liikaa, vaan että kiinnostuneita yksilöitä ei taida montaa löytyä. DCFinin boardillahan tämä onnistui siksi, että suurin osa tätä nk. hc-porukkaa (äck, kamala nimitys), ketkä tarvitsivat näitä marakasseja sun muita härveleitä, mitä ei Euroopasta oikein löytynyt.

Mutta silti ainahan saa yrittää, joten kaikille vähäänkään kiinnostuneille, niin tässä pari kätsää linkkiä:
Itse Lik-Sangin kotisivut (tämä linkki vielä uudelleen, jos joku päätti olla katsomatta kyseisiä sivuja! Katso nyt niitä!).
Ja juttua DCFiniläisten Lik-Sangin tilauksesta.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom