Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lisää Metal Gear:ä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KALAS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

KALAS

New Member
Tuleekohan Gamecubelle lisää näitä metal gearejä? Tuleeko esim. Liberty sons ja substance? niin ja snake eater? tuleeko se vain PS2:lle? Minusta on vain tyhmää jättää Twin Snakeen metal gearejen tekeminen nintendolle!!!

Kamala otsikko.

Jos nyt oikein mietit, niin se on aika fiksua jättää MG:t kääntämättä GC:lle. tappiota siitä syntynee.

Näillä näkymin (käsittääkseni) Snake Eater on tulossa vain PS2:lle, eikä Substancea olla kääntämässä mihinkään enää koskaan.

Tiedän että otsikko on kamala! Oli vähän kiire.... :D
No miks oli järkeä kääntää sitte twin snakea ollenkaan GC:lle?

Ei se enään niin suuri riski ole! Saman veroinen mitä Xboxilla! Mutta siinä mielessä että Gamecuben myydyimmät pelit ovat tämän itse tekemiä, se voi tehdä riskin siitä.! Voi olla että he tekevät muutkin osat nintendolle! Kuka olisi arvannu että konami tekee Twin Snaken nintendolle. Olisihan se voinnut tehdä sen pleikkarille! Eli tämä voi olla vielä kysymys merkki! Itse toivon että tekisivät koska omistan pelkän nintendon!!

Pikkulinnut on maailmalta kertoneet että metal gear ei ole myynnyt hyvin..
Eli aika suurella todennäköisyydellä jatko osaa ei tulla näkemään nintendon koneella.

Kyllä minäkin olen ajatellut asiaa että ei niitä tehdä nintendolle.....koska ne on jo ollut kauan markkinoilla PS2:lla!
Mutta toivoa aina saa....

MGS:TTS tehtiin Cubelle, koska Miyamoto San suostutteli Kojimaa tekemään Metal Gearia jälleen Nintendon konsolille kahvikupposen ääressä. Kojima mietti hetken, jonka jälkeen päätyi siihen tulokseen, että peliä ei voitaisi tehdä ainakaan Konamin studioilla. Niinpä Shigeru päätti esitellä Silicon Knightsin, jonka jälkeen Hideo suostui. Ja näin Twin Snakes löysi tiensä kuutiolle.

Ihan sivuhuomautuksena, täälläkin on muutamille kirjoittajille pesiytynyt Edgenäinen tapa kirjoittaa japsinimet san-päätteellä. Ne eivät kuulu suomen kieleen.

Nintendon omistajat ostavat usein Nintendon pelejä! MGS: TW ei ole huono peli! Mä en tiedä, paljonko se myi! Mixei kaikkia pelejä tehdä vaan Iso ännän peli konsoleille!

Emmätiedä!

Katoin nintendon myynti listoja ni twin snake siellä ykkös sijalla keikkui.....mutta en tiiä sitte! Kyllä minä ainakin ostan muitten pelejä mutta eniten on only for pelejä.....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan miikkauu
Katoin nintendon myynti listoja ni twin snake siellä ykkös sijalla keikkui.....mutta en tiiä sitte! Kyllä minä ainakin ostan muitten pelejä mutta eniten on only for pelejä.....

Itelläni ainoa muillekin koneille julkaistu peli on Sega Soccer Slam. Meinasin ostaa tuon Twin Snakesin, mutta oli loppunut VPD:stä. Itseasiassa olen iloinen sillä, TTS himottaisi minua, mutta kun en taas viitsisi millään laittaa rahaa peliin, jonka olen läpäissyt kymmeniä kertoja. Ehkä sitten käytettynä joskus.

Ylös Bottom