Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lista USA:ssa julkaistuista peleistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kinsky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kinsky
Löytyy pdf:nä osoitteesta:
http://www.sega.com/games/dreamcast/post_dreamcastarticle.jhtml?article=art_dcchecklist

Juuh. tiedossa ollut ja omasta mielestä linkki ollut myös tossa euroopassa julkaistuissa pelien threadissa

Sivuilta löytyy myös kaikkea kivaa, kuten Segan 4x Memory Card
http://secure-shopping-cart.com/serviceconcepts/cart/cart383.html

Varma, että tuolta saa tilattua tavaraa suomeen asti?
toi on varmaan ainut osa jonka voisi ostaa, muut tuntuu olevan kalliita. Oli kalliita kesällä ja näyttää olevan vieläkin..

Minä eksyin vasta tänään noille sivuille, vaikka ovat sentään Segan omat sivut.

DCFINissä on kyllä niin paljon DC-aiheisia linkkejä ja kaikenlaista infoa että osa alkaa hautautua noihin monen sivun threadeihin kuten euroopassa julkaistujen pelien threadiin.

En tiedä saako Suomeen tilattua, lähinnä laitoin tuon muistikorttilinkin sen takia, kun siitä oli puhetta jossain threadissa pari viikkoa sitten.

Joo, kyllä löytyy linkki tuohon listaan näiltä sivuilta. Itse asiassa juuri tuo lista innoitti europelien listaamiseen. Ironista on asiassa se, että tuo jenkkien lista oli aluksi puutteellinen ja vasta fanien meilien jälkeen korjattiin. Ei tunnu Segalla aivan kaikki palikat pysyvän käsissä...

Tervetuloa Suomen ja ehkä maailmankin parhaalle DC-boardille! Suosittelen lämpimästi että tutustut vanhoihin keskusteluihiin ja varsinkin pääsivun artikkeleihin - siellä on todellisia helmiä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Tervetuloa Suomen ja ehkä maailmankin parhaalle DC-boardille! Suosittelen lämpimästi että tutustut vanhoihin keskusteluihiin ja varsinkin pääsivun artikkeleihin - siellä on todellisia helmiä!

Kiitos vaan tervetulotoivotuksista, en minä oo näitä sivuja selaillutkaan kun reilun vuoden melkein päivittäin...

En näköjään tarpeeksi tarkasti vaan.:rolleyes:

Tulipahan tuo linkki nyt vähän paremmin esille. Hieno linkki:)

Pitäisiköhän minun alkaa taas vääntämään uutta listaa? Kunnon linkkilista, jossa olisi vielä seliteltynä tarkasti mitä linkin takaa löytyy? Nyt todellakin hienoja linkkejä "hukkuu" monenmoisiin threadeihin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Pitäisiköhän minun alkaa taas vääntämään uutta listaa? Kunnon linkkilista, jossa olisi vielä seliteltynä tarkasti mitä linkin takaa löytyy? Nyt todellakin hienoja linkkejä "hukkuu" monenmoisiin threadeihin.

ju

Ylös Bottom