Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Little Nemo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joltti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

joltti

New Member
Mitäs pidätte tästä Little Nemo pelistä NES:ille? Itse olen pelaillut tuota peliä sillion kun se vielä oli, ja se oli muuten vaikeahko peli (kuten moni muukin retro nintendo-peli). Jos niitä vertaa nykyajan peleihin niin ne on paljon vaikeampia. Tulisipa uusia pelejä jotka olisivat tehty hulluille pelaajille :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Little Nemo

joltti sanoi:
Mitäs pidätte tästä Little Nemo pelistä NES:ille? Itse olen pelaillut tuota peliä sillion kun se vielä oli, ja se oli muuten vaikeahko peli (kuten moni muukin retro nintendo-peli). Jos niitä vertaa nykyajan peleihin niin ne on paljon vaikeampia. Tulisipa uusia pelejä jotka olisivat tehty hulluille pelaajille :rolleyes:


Hyvä peli oli joo, eipä sitä montaa kenttää pääsytkään eteenpäin kun kaverin luona pelasi.
 
Vastaus: Little Nemo

Yksi lapsuuden suosikkipeleistä, vaikea kyllä, muttei epäreilu. En tainnut itse päästä aivan läpi, kun en peliä enkä NESiä koskaan omistanut, olivat vain lainassa. Vanhemmalla iällä sitten olen sen kyllä läpäissyt emulaattorilla.
 
Vastaus: Little Nemo

Nemo oli monilta osin loistopeli. Ei tosin pärjännyt SMB3:lle (molemmissa oli muuten erilaisia "superkykyjä" antavia pukuja), mutta hyvä tekele silti.

Vaikeusasteesta en juuri muista muuta kuin sen, että loppuvaiheessa Nemo sai uuden aseen ja ihmeteltiin oikein porukalla miten sitä käytetään. Ehkä oli kieliongelma, mutta kyllä se sitten selvisi... Sen aikaisen Nintendo-lehden kartat auttoivat aika paljon bonuksien metsästyksessä.

Kyllä pelit olivat ennen Pelejä!
 
Vastaus: Little Nemo

Kyllä Nemo oli yksi NES:in parhaista peleistä. Hienot musiikit, vaihtelevat kentät ja haastava peli ennenkaikkea. Pelasin viikonloppuna kaverin luona peliä ja en voi käsittää miten lapsena peli tuli pelattua läpi useita kertoja, sillä nyt jäimme kaverin kanssa jumiin pelin 2. kenttään.

Oi niitä aikoja kun peleissä oli haastetta.
 
Vastaus: Little Nemo

Joo on maaginen peli kyllä. Ja musiikit tulee vieläkin silloin tällöin mieleen pyörimään! Pitääpä laukasta taas päälle jonain päivänä. Oli ihan sopivan vaikea peli.
 
Vastaus: Little Nemo

Justiinsä vähän aikaan sitten peliä testasin pentu vuosien jälkeen ja täytyy sanoa että vaikea on edelleen mutta on se hyvänäkin pysynyt!
 
Vastaus: Little Nemo

Joku vuosi on siitä kun tätä tuli viimeksi pelattua ja omankin muistikuvan mukaan peli oli "kohtalaisen" vaikea kuten monet muutkin NES pelit joissa tallentamista tai edes passwordeja ei tunnettu. Kyseisen pelin viimeisen kentän biisille tuli aikoinaan annettua suuresti arvostusta. :)
 
Ylös Bottom