Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live Demo-CD rikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halonhakkaaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Halonhakkaaja

New Member
Pitäiskö mun ottaa yhteyttä jonnekki ku Liven mukana tullut demo-cd on naarmuttunu itestään boxissa ja se on alkanu lohkeamaan sisältä ulospäin. Naarmuja on aivan älyttömästi ja yleensä tuleekin teksti että se on rikki ja pitää koittaa uudestaan.
Maanantaina tulee MotoGP:n kokoversio joten se CD on entistä tärkeämpi kun vain siitä pääsee liveen.

Sanokaa minne pitäis soittaa tai mitä pitäs tehä.

Mä veisin kyllä xboxin myös korjaukseen jos hajoittaa diskei, ei tuo normaalia ole.

+ koska tuohon ei virallisesti tukea Suomessa ole, kannattaa varmaankin soittaa vaik englannin customer supporttiin, jonka numero lukee xbox live starter kitissä. Tai jos ostit tuon VPD:stä niin kannattaa yrittää kysyä heiltä jos tuossa on mitään takuuta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Pitäiskö mun ottaa yhteyttä jonnekki ku Liven mukana tullut demo-cd on naarmuttunu itestään boxissa ja se on alkanu lohkeamaan sisältä ulospäin. Naarmuja on aivan älyttömästi ja yleensä tuleekin teksti että se on rikki ja pitää koittaa uudestaan.
Maanantaina tulee MotoGP:n kokoversio joten se CD on entistä tärkeämpi kun vain siitä pääsee liveen.

Sanokaa minne pitäis soittaa tai mitä pitäs tehä.

Tuohan CD on siinä pahvisessa kotelossa, niin se ne naarmut tekee. Minulla on ihan sama homma mutta boxissa ei ole mitään vikaa.

Ei boxi naarmuta muita CD:eitä. demo-cd teki alusta asti sellasta outoa ääntä ja se lohkeaman huomasin pari päivää sitten. Kaverin Generalsin CD:ki muuten alkoi lohkeamaan sisältä ulospäin. Outoa kun ei ole ennen sattunut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Ei boxi naarmuta muita CD:eitä. demo-cd teki alusta asti sellasta outoa ääntä ja se lohkeaman huomasin pari päivää sitten. Kaverin Generalsin CD:ki muuten alkoi lohkeamaan sisältä ulospäin. Outoa kun ei ole ennen sattunut.

Se tekee sitä ääntä siksi juuri kun se on haljennut tai kone ei voi lukea sitä. Boxissa ei siis ole mitään vikaa. Siis tarvitsetko CD:tä niiden demojen pelaamiseen vai mihin?

halonhakkaaja voitas jossain vaiheessa kesää ostaa puoliks starter kit,sä saat cdn ja mää saan mikin ja ne peliaika ja muut paperi liput voidaan laittaa vaikka huuto nettiii.

Muuten minullakin on live cd helvetin naarmunen ja olen kuullut että muillakin.Epäilen vahvasti että se on tuo paska pahvi kotelo joka sitä naarmuttaa ja siirsin sen tavalliseen cd koteloon sen jälkeen ei ole naarmuja siihen cd:seen tullut.

Muuten hyvä ehdotus tuo puoleksi ostaminen mutta ei edes 30 euroa oli ylimääräistä rahaa. Niin paljon ostettavia pelejä tulossa. Näillä näkymin eka on Midtown madness 3.
Yritän kituuttaa nyt tuolla demo-cd:llä ja siirrän sen vaikka oikeaan koteloon.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Surerbug
halonhakkaaja voitas jossain vaiheessa kesää ostaa puoliks starter kit,sä saat cdn ja mää saan mikin ja ne peliaika ja muut paperi liput voidaan laittaa vaikka huuto nettiii.
mitä ne paperi lappusella tekee ku ei saa liveä installoitua ilman liven levyy

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mahox
mitä ne paperi lappusella tekee ku ei saa liveä installoitua ilman liven levyy

Saa, Live-dashboardin saa asennettua myös useimmista Liveä tukevista peleistä ja sitä kautta onnistuu asennus.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Siis tarvitsetko CD:tä niiden demojen pelaamiseen vai mihin?

MotoGP:n kokoversiossa ei ole Live -tukea, mutta Liven mukana tulevaan demoon se on tehty. Näin hän tarvitsee MotoGP:n demo-dvd:tä, vaikka omistaisi kokoversion. Kokoversiosta pystyy kuitenkin laittamaan kaikki radat/mopot sun muut siihen demoon.

Ylös Bottom