Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live ja Gamertagit

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Kajzu

New Member
Olisiko mitään ideaa perustaa ketju jossa on itse kunkin tagi ja mitä pelaa Liven kautta. Löytyisi helpommin nopean yhteyden päässä olevaa seuraa ja pääsisi höykyttämään ulkomaaneläviä salakielellä ;)

Gamertag: Kaizu
Livepelit: MotoGP, Mech Assault, Capcom vs. SNK 2, NFL Fever 2003.
 
Gamertagi on JBL74 (voittamaton?)

Pelit:

Mech Assault, Ghost Recon, Unreal ja MotoGP
(NHL2K3 heti kun saa kaupasta)
 
Gamertag : Kankkis
Pelit : MotoGP, NFL Fever 2003, Mechassault, NHL2K3(heti kun saan) ja pian Ghost Recon

-Jani-
 
Gamertag: duRex

Enimmäkseen MotoGP, Sega Sportsin pelit kunhan ilmestyy maaliskuun lopussa.
 
Tuttuja tageja täällä...

Muutamaan teistä olenkin jo törmännyt, Killiä olen ainakin nöyryyttänyt Ghost Reconissa: ) Huhu kertoo että virallinen LIVE lanseeraus tulee tänne vasta syksyllä, joten ei meitä suomalaisia varmasti ruuhkaksi asti ole. PC:llä tulee myös pelailtua, XBOX täydentää tätä. Toivottavasti tulee nopeasti hyviä LIVE-pelejä lisää, niin ei käy aika pitkäksi!

Tag: PingKing

Pelit: Ghost Recon, Moto GP.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tenhha
Killiä olen ainakin nöyryyttänyt Ghost Reconissa: )
En muista sellaista tapahtuneen... ;)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Vaikka tämä ei gamertageihin kuulu, niin mistä tilasitte Liven?
Itse tilasin beta-vaiheessa Englannista, mutta moni on Euroopan julkaisun jälkeen tilannut omansa Ruotsista..
 
Niih kuten nimi merkkikin nii Gamertaggi on Mr Predator oon melkein kaikki tavannu jotka täl sivulla on ilmottanu mut eiköhän porukkaa lisää tule. Niih täl hetkel Livetän melkein pelkästään GR kunhan kerkeen (vaikka oon täys paska siinä). Mut eiköhän ku Wolfenstein ilmestyy nii taidan siirtyy siihen !00%..
 
Antakaas pientä kommenttia, millainen tuo äänikommunikointi Livessä on? Siis lisääkö se hauskuutta peleihin ja muuta?
 
GameTag: Lynxi
pelit: whacked, Ghost Recon & Moto GP + mechassault demo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hmm... huomenna lähtee Live tilaukseen. Gamertagia nyt olen miettinyt, mutta kai tuo AuDio saa luvan kelvata.
 
Koska tämän threadin avulla voi etsiä suomalaisia Livettäjiä ja peliseuraa, niin tehdään tästä threadista sitten FAQ.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom