Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live ja luottokortti, microsoft valittaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jorojukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jorojukka

New Member
Pakko kirjoittaa tänne alueelle kun näkyy olevan tuo live-palsta särki.
Eli kävin jouluna kotopuolessa ja siellä rekisteröin pikkuveljelleni Xbox-live palvelun siinä juuri ennen vuodenvaihdetta. Otin isukin Mastercardin ja näppäilin sen tiedot sinne tilinhallintaan. Ainoa ongelma oli se, että kortti vanhentui tammikuussa eli tässä kuussa. Nyt oli Microsoftilta tullut ukaasi että palvelu keskeytetään koska kortti on menossa vanhaksi.

Isukki sai hepulin ja kyseleekin nyt, että veloitetaanko kortilta jotain nyt heti kun sen pitää olla voimassa? (se luulee, että se ryöstetään) Eikös Live-paketin yhteydessä saa sen 12 kk ilmaista peli-aikaa ja vasta vuoden päästä ne alkavat ottaa sen kuukausimaksun sieltä tililtä? Kaikista helpoin tapa asian korjaamiseen on varmaan vaihtaa veloitus isännän toiselle kortille, Visalle?

Auttakaa Nintendo-miestä kun minä olen niin hukassa näissä hommissa. Täytyy vielä sanoa että vänkä juttu tuo Live.

No jos kortti on vanhenemassa, niin eiköhän se kannattaisi uusia? :rolleyes: Mutta "tilapäisesti" suosisin kortin vaihtoa Visaan, kunnes uusi Mastercard on toiminnassa, tai miksei pysymään kokonaan Visassa. Se vuosi ei katoa minnekkään, eikä tietääkseni kulu, ellei sitä ole tuollaisen ilmoituksen jälkeen aktivoinut (= Mennä Liveen Xboxilla ja hyväksyä laskutus).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jorojukka
Isukki sai hepulin ja kyseleekin nyt, että veloitetaanko kortilta jotain nyt heti kun sen pitää olla voimassa? (se luulee, että se ryöstetään) Eikös Live-paketin yhteydessä saa sen 12 kk ilmaista peli-aikaa ja vasta vuoden päästä ne alkavat ottaa sen kuukausimaksun sieltä tililtä? Kaikista helpoin tapa asian korjaamiseen on varmaan vaihtaa veloitus isännän toiselle kortille, Visalle?

12kk on ilmaista aikaa eikä tänä aikana veloitetan mitään.

MS nyt vain haluaa, että järjestelmään syötetyt kortit ovat voimassa. Vaikkaisin että on joku varotoimenpide, mutta vaikka tuon vaativat niin veloitusta ei silti tapahdu.

Eli isukki ottaa rauhallisesti ja vaihtaa sinne visan tiedot ;)

Jaa nyt tämä live-palsta toimii taas...mulla ei päästänyt tänne vaikka koitin monta kertaa.
Pitää ilmoittaa sille, että rauhottuu ja vaihtaa tiedot. Kiitoksia vastauksista.

Minä ainakin pelasin livessä jotain kuukauden vanhentuneen visan tiedoilla. Mutta kun koitin ostaa mechassaultin päivitys paketin niin sitten vasta valitti kyseisestä asiasta ja sittenkin vaan tietoihin piti laittaa uusi päivämäärä visasta ja toimi taasen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jorojukka
Pakko kirjoittaa tänne alueelle kun näkyy olevan tuo live-palsta särki.
Eli kävin jouluna kotopuolessa ja siellä rekisteröin pikkuveljelleni Xbox-live palvelun siinä juuri ennen vuodenvaihdetta. Otin isukin Mastercardin ja näppäilin sen tiedot sinne tilinhallintaan. Ainoa ongelma oli se, että kortti vanhentui tammikuussa eli tässä kuussa. Nyt oli Microsoftilta tullut ukaasi että palvelu keskeytetään koska kortti on menossa vanhaksi.

Auttakaa Nintendo-miestä kun minä olen niin hukassa näissä hommissa. Täytyy vielä sanoa että vänkä juttu tuo Live.

Hetkinen hetkinen ... mistä saa 12kk ilmaiskokeiluu, minulla on käsitys, että ilmaiskokeilun pituus on 2 (kaksi) kuukautta ja sen jälkeen jatkuu automaattisesti maksullisena, ellei itse sitä peruuta...

Re: Re: Live ja luottokortti, microsoft valittaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Isukki
Hetkinen hetkinen ... mistä saa 12kk ilmaiskokeiluu, minulla on käsitys, että ilmaiskokeilun pituus on 2 (kaksi) kuukautta ja sen jälkeen jatkuu automaattisesti maksullisena, ellei itse sitä peruuta...

Ainakin täältä.

Ylös Bottom