Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live ja TKK:n netti.. (ja vähän PSOsta :p)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja akari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

akari

New Member
Sain juuri t?狎n xbox liven ja olen konffannut sit?kohta 3 tuntia. K?in l?i kaikki ICS- ja direct connect troubleshootingit liven kotisivuilta, enk?mill狎n saa yhteytt?xbox live:n palvelimille.

Asustelen Otaniemen teekkarikyl?s?joten minulla on kyseisen paikan ethernetyhteys k?t?s?. ei pit?si ainakaan nopeudesta olla kiinni.

Olen kokeillut sek?suoraan ett?ICS:n l?i, molemmilla sama juttu:
Yhteys muodostuu, ja IP ja DNS-asetukset ovat ok, mutta xbox liven kohdalla tulee aina not found.

Mik?avuksi? :(

Viimeksi muokannut moderaattori:
eip. Rekisteröidyin tänään iltapäivällä, ja silti se antaa "Network Error : Could not connect to Xbox live.

Rekisteröitymisellä ilmeisesti tarkoitit xbox-koneen rekisteröimistä xbox.comissa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan akari
Rekisteröitymisellä ilmeisesti tarkoitit xbox-koneen rekisteröimistä xbox.comissa?

Joka auttaisi Liven toimivuudessa, miten? </viisastelua>

Onko esteinä NATia tai palomuuria? Milläs kokoonpanolla yhdistät konees Liveen?

Olen kokeillut palomuurilla ja ilman, palomuuri on kyllä konffattu pitämään ne tietyt portit auki. Samoin kokeilin laittaa pc:n asetukset suoraan xboxiin, mutta aina sama tulos:

"Network Error: Could not contact Xbox Live"

hostnamen ja macin kanssa sorkkiminen aiheuttaa suoraan ip tai dns-asetusten failaamisen, ja kaiken järjen mukaan minun olisi jo mahdollista ottaa yhteys xbox liveen.

(tosin nyt kun luin tuon toisen threadin niin eipä sillä väliä, ei mulla ole luottokorttiakaan. joutuu odottaa taas kuukauden että mastercard tulee :()

NATista en ole varma, riippuu käyttääkö TKK routtereissaan.

Jahas. Näyttää siltä että TKK:n netissä on blokattu portti 3074.

Testasin sitä serkun kanssa tekemällä ftp:n tuohon porttiin, ja serkku ei päässyt sisään..

Onko tuohon mitään muuta korjausvaihtoehtoa muuta kuin käydä pyytämässä ylläpitäjiltä tuota porttia auki?

Onko tuohon mitään muuta korjausvaihtoehtoa muuta kuin käydä pyytämässä ylläpitäjiltä tuota porttia auki?

Ei. Sinne vain krakoja kiristelemään ja "vaatimaan" portin aukasemista.

T_T

Katsotaas mitä mieltä ne huomenna on.

Btw, osaako joku PSO:ta pelannut sanoa, tarviiko sen gamertagin luomisen jälkeen enää nettiyhteyttä että voi aloittaa offline-pelin.. ja pystyykö useampi yhden gamertagin hahmo liittyä samaan offlinepeliin (ettei tarvi tehdä guesteja)?

T_T

Katsotaas mitä mieltä ne huomenna on.

Btw, osaako joku PSO:ta pelannut sanoa, tarviiko sen gamertagin luomisen jälkeen enää nettiyhteyttä että voi aloittaa offline-pelin.. ja pystyykö useampi yhden gamertagin hahmo liittyä samaan offlinepeliin (ettei tarvi tehdä guesteja)?

Tarvit Gamertagin ku pelaat ekan kerran PSO, mutta käsittääkseni sen jälkeen voit vaikka katkaista netin ja pelata samaalta koneelta vaikka 4-pelaajan offlinee.

Ylös Bottom