Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live ongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShadowDragon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ShadowDragon

New Member
Eli nyt ne todelliset ongelmat alkoivat.
Kaapelini ovatkin jotain muuta mallia kuin rj45, koska kun katson sen kaapelin pään alle siellä on vain neljä kultaista hommaa, kun pitäisi olla 8. Ennen minun isdn-verkkopäätteestäni on mennyt kyseinen piuha verkkokorttiin, pc:hen. Tässä ASCOM NT+2ab Mark II Isdn-verkkopäätteessä ei ole ethernet-porttia, joten en saa xboxiani kytkettyä rj45 avulla. Onko olemassa muuntimia, jotka toimisivat niin, että laitan toiseen päähän tämänhetkisen kaapelini ja toiseen rj45, jonka sitten voisin kytkeä xboxiin? Mitä minun kannattaisi tehdä?

Internet-yhteyteni on Elisa ADSL Taloliittymä.:( :confused:

Auttaisiko verkkokortin hankkinen?Ne eivät maksa paljon mitään itse ostin 10 eurolla uuden verkkokortin.

Tuli muuten mieleen, että voiko niin tehdä, että kun minulla on siis verkkokortti tietokoneessa kiinni, ja siinä on 2 RJ-11 paikkaa, johon siis kulkee tuo tämänhetkinen kaapelini tuosta Isdn-verkkopäätteestä, ja 1 RJ-45, että laittaa rj45-kaapelin verkkokortin ja xboxin välille, ja antaisin RJ-11 olla kiinni tietokoneessa? Kysyn siksi kun en oikein tajua näistä. Pitäkää vaan tyhmänä. Tuo ethernet-muunnin luultavasti toimisi, mutta rahapussi ei tykkää hyvää tuosta 90-hinnasta.

Mikä tää juttu on tästä isdn-verkkopäätteestä? :confused: Sä tarviit ADSL-modeemin... vai hä?

Niin mikä tää isdn verkkopääte juttu kun sullahan on Elisan taloliittymä eli siis HomePNA? niin siihen tarkotin tota ethernet-conventeria. Eli siis puhelin pistokkeesta johto tohon conventteriin ja conventterista RJ45 johto boxiin niin alkaa pelittää.ps niin ja kaikki maksaa tässä maassa

Viimeksi muokannut moderaattori:
Niin siis minulla lähtee seinästä johto Isdn-verkkopäätteeseen (en edes tajua mitä tuo tarkoittaa, mutta sellainen loota missä on valoja se on), jostä lähtee johto verkkokorttiin. Tämän verkkokorttiin menevän johdon (joka on ilmeisesti mallia RJ-11) Päähänkö tuikkaisin tuon ethernet converterin. Onko olemassa yhtään halvempaa mallia? Entä tuo yllämainitsemani juttu, voisiko se toimia? Nopeita vastauksia, kiitos.:confused:

Siis onko sulla tavallinen asdl- liittymä vai kiinteistöliittymä. kerro se ensiksi enne kuin voi auttaa enempää. Ja siis isdn:llä LIVE ei toimi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tykki
Siis onko sulla tavallinen asdl- liittymä vai kiinteistöliittymä. kerro se ensiksi enne kuin voi auttaa enempää. Ja siis isdn:llä LIVE ei toimi

Kiinteistöliitymä:confused: Onko se sama kuin Taloliittymä, jos on niin sitten minulla on Kiinteistöliittymä, kuten jo ensimmäisessä viestissä mainitsin. Ja kyllä tiedän että ISDN:llä ei LIVE toimi. Nopeus pitäisi olla 256/256 tai 1Mb/512, en noista papereista saa oikein selvää.

siis sori ny kun en oikein ny ymmärrä onko se sun liittymä jaettu siinä talossa missä asut niin monen ihmisen kesken vai onko se henkilökohtainen eli sulla on asdl-modeemi jos on niin siitä modeemista boxiin RJ45 johto tai jaat sen pc:n kanssa eli tarviit 2verkkokorttia

siis sori ny kun en oikein ny ymmärrä onko se sun liittymä jaettu siinä talossa missä asut niin monen ihmisen kesken vai onko se henkilökohtainen eli sulla on asdl-modeemi jos on niin siitä modeemista boxiin RJ45 johto tai jaat sen pc:n kanssa eli tarviit 2verkkokorttia

Meillä on siis taloyhtiö, ja yhteys on jaettu 4 talolle. Onko modeemi siis sellainen laatikko missä on valoja?

juu on. montako porttia siinä on eli johdon paikkoja ja onko sulla RJ45 johtoo jos on niin koita pistää suoraan modeemista johto xboxiin ja koita mennä LIVEEn ja kato mitä se sanoo

juu on. montako porttia siinä on eli johdon paikkoja ja onko sulla RJ45 johtoo jos on niin koita pistää suoraan modeemista johto xboxiin ja koita mennä LIVEEn ja kato mitä se sanoo

Nyt on asiat hullusti. En löydä modeemia mistään?!? Ainoat kiintopisteet ovat seinästä tuleva johto ja Isdn verkkopääte, josta Rj-11 menee verkkokorttiin.

mistä isdn verkko päätteestä sää hopiset tarkotat varmaan asdl-modeemia eli osta se rj45 johto maksaa noin 1e metri

mistä isdn verkko päätteestä sää hopiset tarkotat varmaan asdl-modeemia eli osta se rj45 johto maksaa noin 1e metri

Siis kun mulla on taloliittymä, niin mulla tulee seinästä piuha juuri tuohon IV(lyhenne vastaisuudelle), josta kulkee johto verkkokorttiin. Malli on ASCOM NT+2ab Mark II.

ASCOM NT+2ab Mark II. niin et sää tällä laitteella tee mitään koska tää on isdn:ää varten

Ylös Bottom