Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Livessä maan muuttaminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jukkaforss
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jukkaforss

New Member
Itse rekisteröidyin ruotsalaisena, kun en keksinyt missä muodossa Englannissa annetaan postinumero.

Onko kukaan tietoinen, miten livessa voi muuttaa rekisteröinti tiedoista maan sitten kun Suomi tulee virallisesti mukaan ?

:confused:
 
En ole vielä itse Liveäni saanut, mutta jotain sellaista juttua olen kuullut, että maan vaihtaminen ei ole mahdollista. Ruotsin valinneet ovat siis ruotsalaisia koko Live-aikansa.
 
Tämähän tarkoittaa periaatteessa, että luottokortin tiedot eivät pidä paikkaansa. Osoite on oikein, mutta maa väärin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
En ole vielä itse Liveäni saanut, mutta jotain sellaista juttua olen kuullut, että maan vaihtaminen ei ole mahdollista. Ruotsin valinneet ovat siis ruotsalaisia koko Live-aikansa.
 
Tietääkseni ne ei kato että mistä maasta luottokortti on vaan kattoo vaan et maa on live-maa ja luottokortti numero on oikein.
 
Käsittääkseni pysyt nyt ruotsalaisena senkin jälkeen, kun Live tulee Suomeen eli maata ei voi vaihtaa, mutta ei sillä sinänsä niin merkitystä ole.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kari_k
Käsittääkseni pysyt nyt ruotsalaisena senkin jälkeen, kun Live tulee Suomeen eli maata ei voi vaihtaa, mutta ei sillä sinänsä niin merkitystä ole.

Ja sitäpaitsi maatietojasi ei lue missään, siis kenenkään muun ulottuvilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Ja sitäpaitsi maatietojasi ei lue missään, siis kenenkään muun ulottuvilla.

Helpotus. Kyllä hävettäis jos jossain top-listassa olis mun nick ja joku 'Sweden'. Ei pahalla ruotsin pojat, muttei kyllä hyvälläkään ;)
 
AuDio, Mistäs sä luulet tietäväs mitä pelintekijät aikoo tehdä tulevaisuudessa? Musta ois ainakin kiva että jossain esim. mättöpelin rankingissä ois maan lippu/lyhenne kehissä, niinkun Tekkenissä.

Itse aion kuitenkin odotella kiltisti suomijulkasuun, ei oikein iske minkään ruotsin laittaminen tietoihin, olen perfektionisti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Radikus
AuDio, Mistäs sä luulet tietäväs mitä pelintekijät aikoo tehdä tulevaisuudessa? Musta ois ainakin kiva että jossain esim. mättöpelin rankingissä ois maan lippu/lyhenne kehissä, niinkun Tekkenissä.

Itse aion kuitenkin odotella kiltisti suomijulkasuun, ei oikein iske minkään ruotsin laittaminen tietoihin, olen perfektionisti.

Tai sitten olet vain **** :p Tekkeniähän voikin pelata PS2:lla netissä ja sillä onkin PS2:n netin kautta nähtävät chartit.

Ei kyllä muakaan hotsita, ja itse pääsenen tästä kivasti kuin koira veräjästä (En kerro miten). Olen ensimmäisiä Live-Suomalaisia? Hope so, mutta turha heittäytyä liian optimistiseksi.
 
Unreal-Hawk, Mitähän ttua tuo Tekken-viittaus edelleenkin yritti tarkoittaa. Tekken-kommentti viittasi vaan siihen että Tekken 4 rankingeissä lukee maan nimi vieressä ja se näyttää keleen hyvältä. Jos se on Xboxilla automatisoitu niin se on todella paska juttu (Ei voi silti tietää onko se näin, mutta on pelimaailmassa tehty ennenkin typeriä ratkaisuja [GBA:n taustavalon puuttuminen]).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Radikus
Unreal-Hawk, Mitähän ttua tuo Tekken-viittaus edelleenkin yritti tarkoittaa. Tekken-kommentti viittasi vaan siihen että Tekken 4 rankingeissä lukee maan nimi vieressä ja se näyttää keleen hyvältä. Jos se on Xboxilla automatisoitu niin se on todella paska juttu (Ei voi silti tietää onko se näin, mutta on pelimaailmassa tehty ennenkin typeriä ratkaisuja [GBA:n taustavalon puuttuminen]).

Jos Xbox Livessä ei äänenmaskeerauksen avulla tarvi ikäänsä paljastaa, niin miksi kotimaataan? :D
 
Ei sitä ikinä tiedä, mitä Microsoft keksii. Voihan olla, että palvelua päivitetään, jolloin maan muuttaminen voisi tulla mahdolliseksi, jos sitä kovasti on pyydelty. En nyt tiedä onko tuo kovin todennäköistä, mutta jotainhan se Igel höpisi, että Liveen olisi tulossa joku suurempi päivitys. :rolleyes:
 
Minä ihmettelen vain sitä, että jos pistät maan vaikka Ruotsiksi, niin luottokorttitiedothan eivät silloin täsmää! Eli osoite mikä luottokorttifirmalla sun numerolle on ja se minkä Liveen ilmoitit. Eihän hommat silloin skulaa!

Muutenkin typerää, että osoitetietojaan ei voi vaihtaa. Entäpä jos muuttaa esim. toiseen kaupunkiin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Ei sitä ikinä tiedä, mitä Microsoft keksii. Voihan olla, että palvelua päivitetään, jolloin maan muuttaminen voisi tulla mahdolliseksi, jos sitä kovasti on pyydelty. En nyt tiedä onko tuo kovin todennäköistä, mutta jotainhan se Igel höpisi, että Liveen olisi tulossa joku suurempi päivitys. :rolleyes:

Ainakin Xbox Live -käyttöliittymä laitetaan uusiksi graffoja myöten ja syksystä lähtien (Pohjois-Amerikassa jos ei muualla) esimerkiksi kavereiden kanssa voi chattia, vaikkei peli vielä pyörisikään. Näin kuulin OXM:ää siteerattavan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Ainakin Xbox Live -käyttöliittymä laitetaan uusiksi graffoja myöten ja syksystä lähtien (Pohjois-Amerikassa jos ei muualla) esimerkiksi kavereiden kanssa voi chattia, vaikkei peli vielä pyörisikään. Näin kuulin OXM:ää siteerattavan.

Luulin että tuo chatti olisi jo olemassa, siis että jostain valikosta pääsee kaverin kanssa juttelemaan. Eli Xbox Livellä voi tehdä muutakin kuin pelata. Se on vähän niin kuin soittamista kaverille, paitsi se on ilmaista. Siistiä! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
IRC on keksitty. :p

Onko?! :confused: Mutta IRC:issä chattaillaan kirjoittamalla, Livessä puhumalla. Ja Livessä saat tietää millainen henkilö on kyseessä, paitsi että et tiedä miltä henkilö näyttää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Jos Xbox Livessä ei äänenmaskeerauksen avulla tarvi ikäänsä paljastaa, niin miksi kotimaataan? :D


Siksi että se on mielestäni tärkeä pointti, esim. Tekken 4:ssa tuntuu että kaikki Kiina-Hong Kong-Japan akselilla hakkaavat europelaajia turpaan lapiolla, mutta olisi kiva nähdä että pystymmekö me sitten esim. DoAssa tekemään asialle mitään. Kansallisuus on hieno osa tilastoja, ainakin omasta mielestäni on kiva nähdä kun (/jos) Suomi menestyy edes jotenkin.
 
Ylös Bottom