Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Livestä taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

TT3

New Member
Modeemi on kytketty reitittimeen (tai kytkimeen, onko niillä oikeasti jotain eroa?), josta lähtee piuhat koneisiin ja kolmekuuskymppiin. Ymmärsin, että tuolla lailla Xbox360:n netti on "aina päällä". Liveen ei kuitenkaan pääse, ennen kuin netti on laitettu koneelta päälle. Millä tavalla koneen netti on yhteydessä boxiin?

Vastaus: Livestä taas

TT3 sanoi:
Modeemi on kytketty reitittimeen (tai kytkimeen, onko niillä oikeasti jotain eroa?), josta lähtee piuhat koneisiin ja kolmekuuskymppiin. Ymmärsin, että tuolla lailla Xbox360:n netti on "aina päällä". Liveen ei kuitenkaan pääse, ennen kuin netti on laitettu koneelta päälle. Millä tavalla koneen netti on yhteydessä boxiin?

Koneellasi pitää soittaa, että yhteys muodostuu. Modeemisi ei liene niitä uusimpia malleja?... Näin ainakin itse ajattelisin asia olevan.

Vai sillä lailla, eikös boxi itse osaa tuota tehdä :p Voisihan sitä uuden modeemin hommata, mikäli asia tuolla hoituu? Uusi reititin ostettiin viime syksynä, mutta motukka on jo "ainakin" 4 vuotta vanha.

TT3 sanoi:
Vai sillä lailla, eikös boxi itse osaa tuota tehdä :p Voisihan sitä uuden modeemin hommata, mikäli asia tuolla hoituu? Uusi reititin ostettiin viime syksynä, mutta motukka on jo "ainakin" 4 vuotta vanha.

Tuskin on XO:sta kiinni, motukkasi ei vain pidä poksista. ;) Voisithan hommata esimerkiksi motukan, jossa on reititin samassa... Itselläni on lähes tällainen ja hyvin on pelittänyt Live silloin kun sitä on käytetty.

Ylös Bottom