Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Löytyykö vielä zombin pelaajia bo1 ja bo2? PS3:lle

pytupepoe

New Member
Eli ns. pro pelaaja hakee suomalaista seuraa zombintappoon. itse olen 27v, ja mielellään pelikaverikin saisi olla sen +20v.

joitain omia enkkoja bo1:

kino 64rnd (2players) 11000kills, 2,5milj points, loppuun itsarit ja pikku video juutuuppiin. 49rnd (4players)
ascension 37rnd (2players) enempiki menis..
moon 39rnd (4players) myös tässä..

muita mappeja ei oo tullu kauheesti pelattua, mutta ei niissä mitään vikaa oo, tarvin vaan pelikaverin.

oma lempirata ehdottomasti moon, kinoa tullut eniten pelattua, ehkä liikaakin.

bo2 tulee mulle tällä viikolla, eli niitä mappeja en oo ees päässy testaamaan. mutta odotan innolla, kuulemma ovat haastavia.

vaatimuksena ois että ymmärrät sen että sun ei kannata käyttää kaikkia rahoja boxiin alkuroundeilla, ja mielellään pelaat sillä mentaliteetillä että kaikki mitä haluat muiden pelaajien tekevän sinulle teet sen myös heille, reilu tiimipeli ennenkaikkea niin mennään pitkälle ja jaksaa pelatakin paremmin. mikkikuuloke pakollinen, eikä mitään clitshejä tai modeja vaan ihan legittejä pelejä. kaikki nuo huijaukset on tarkotettu noobeille.

pistän psn tunnuksen jos löytyy kiinnostusta.
 
Vastaus: Löytyykö vielä zombin pelaajia bo1 ja bo2? PS3:lle

Täällä yksi kiinnostunut: lisää psn: mmaakkee
 
Vastaus: Löytyykö vielä zombin pelaajia bo1 ja bo2? PS3:lle

Simple enough; pelaan huvikseni mutta valitettavasti konsolin ja itseni välissä on 135km. Toisin sanoen en pääse niinkään usein, mutta kun mahis on, niin aina voi pyytää messiin.

PSN: DirectXVirus

EDIT: Itse olen elänyt sen 16 vuotta, mutta uskon, ettei ole suuri ongelma? Henkinen ikäni on kyllä paljon useita ikäisiäni suurempi.
Mikkiä en vielä omista, mutta tavoitteena hankkia ennen kuin seuraavan kerran pääsen koneelle.
 
Vastaus: Löytyykö vielä zombin pelaajia bo1 ja bo2? PS3:lle

Vieläkö löytyy aktiivista zombies seuraa? Iällä, sukupuolella eikä oikeastaan taidoillakaan ole väliä, pelaamallahan sen oppii. Elikkäs tarkotuksena ois löytää sopivaa seuraa suorittamaan zombies-trophyja sekä easter-eggejä, sekä muuten vaan pelailemaan yms.
Jos tästä nyt joku kiinnostui niin lisäilee sitten psn tunnus sama kuin täälläkin eli: Herberiuz

Jätän tämän nyt vain tähän...
 
Ylös Bottom