Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Loisteputket huoneeseen. (neonvalot)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AuDio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

AuDio

New Member
En tiedä kunnon nimitystä näille, mutta sellaisia värillisiä valoputkia, jotka pimeässä antavat hienon värikkään valon. Tietääkö joku joitain linkkejä joista tilata näitä, tai jonkun liikkeen Turussa?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Varmaan biltemasta vois saada. Kannattaa samalla ostaa pari loistavaa subbaria sieltä ja varustaa ne vilkkuvilla neon valoilla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Kannattaa samalla ostaa pari loistavaa subbaria sieltä

:p

Loiste putket ois auton alla kans hienot, mutta valitettavasti Suomessa ei saa niitä liikenteessä käyttää.

Bilteman sivuilta löytyi aika paljon kamaa, mutta mistä saada värikäs loisteputki? Pitääkö ottaa vihreätä paperia ja teipata valon ympärille, vai myydäänkö jossain ihan värikkäitäkin loisteputkia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Pitääkö ottaa vihreätä paperia ja teipata valon ympärille, vai myydäänkö jossain ihan värikkäitäkin loisteputkia?
ainakin auto-hifi liikkeet myyvät noita neonvalo putkia, ja jossain krääsä liikkeissä myydään tollasii "valo köysiä". Ittelläni on huoneessa 9m pitunen vihreä valoköysi :)

Pitääkö ottaa vihreätä paperia ja teipata valon ympärille, vai myydäänkö jossain ihan värikkäitäkin loisteputkia?
Älä teippaa, syttyy palamaan.

Nuo ovat sinisiä putkia, haluan vihreitä.
Ai niin. Itse asiassa nuo ovat ns. "mustaa valoa".
Väriputkia löytyy mm. tuolta: http://www.sci.fi/~hobbyh/lamput.htm
Voit myös kokeilla maalata tavallisen putken haluamasi väriseksi vaikkapa sprayllä (teippaa päädyt suojaan). Tulos ei tietenkään välttämättä ole ihan pro ja yleensä maali alkaa jossain vaiheessa lähtemään hiutaleina irti. En suosittele hiomaan loisteputken pintaa maalin kiinnittymisen parantamiseksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Ai niin. Itse asiassa nuo ovat ns. "mustaa valoa".
Väriputkia löytyy mm. tuolta: http://www.sci.fi/~hobbyh/lamput.htm
Voit myös kokeilla maalata tavallisen putken haluamasi väriseksi vaikkapa sprayllä (teippaa päädyt suojaan). Tulos ei tietenkään välttämättä ole ihan pro ja yleensä maali alkaa jossain vaiheessa lähtemään hiutaleina irti. En suosittele hiomaan loisteputken pintaa maalin kiinnittymisen parantamiseksi.

Nuokaan eivät ole vihreitä.

Nuokaan eivät ole vihreitä.
Lue tarkemmin: LPCOLOR18, VÄRILLINEN LOISTEPUTKI 18W. Punainen(pink) sininen, vihreä ja keltainen. Jauhevärjätty upea väri. Sininen käy myös huumevaloksi.

Varsinaisia neon-valoja löytää ainakin Neon-Shopista. Nettikauppaa ei firmalla tosin ole, enkä tiedä toimittavatko postitse.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Lue tarkemmin: LPCOLOR18, VÄRILLINEN LOISTEPUTKI 18W. Punainen(pink) sininen, vihreä ja keltainen. Jauhevärjätty upea väri. Sininen käy myös huumevaloksi.

Varsinaisia neon-valoja löytää ainakin Neon-Shopista. Nettikauppaa ei firmalla tosin ole, enkä tiedä toimittavatko postitse.

Ja jos vielä sanoisitte verkkokaupan, josta noita voi tilata tai joku paikka Turusta, kun itse siellä asustelen.

Isoveljelläni on komutissaan joku hämärä putki katonrajassa, joka ostettiin Minimanista.

Ostin opiskelijavalon, johon asensin vihreän lampun ja hienolta näyttää. Eipä tarvi loisteputkea ostaa!

Jos haluat kunnon neon valot(oikeat)

Osta sellaset neonit mitkä menee auton alustaan kiinni maksaa 190 30-40cm putki. Mä en nyt muista mistä noita saa , mutta mul on kyl jossain ylhäällä se osoite joka on suomessa kuitenkin!. Ja muuten sille joka sano ettei noita saa autoon laittaa Suomessa , niin kyllä ne saa parkkivaloina toimia mutta ajossa niitä ei saa käyttää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Jos haluat kunnon neon valot(oikeat)

Osta sellaset neonit mitkä menee auton alustaan kiinni maksaa 190 30-40cm putki. Mä en nyt muista mistä noita saa , mutta mul on kyl jossain ylhäällä se osoite joka on suomessa kuitenkin!. Ja muuten sille joka sano ettei noita saa autoon laittaa Suomessa , niin kyllä ne saa parkkivaloina toimia mutta ajossa niitä ei saa käyttää.

Mun faijan yritys toimii maahantuojana mm. tuollaisille neonvaloille. Valmistajana noilla valoilla on Foliatec. Kannattaa tsekata www.euroracing.fi Sieltä pitäisi löytyä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jericho
Mun faijan yritys toimii maahantuojana mm. tuollaisille neonvaloille. Valmistajana noilla valoilla on Foliatec. Kannattaa tsekata www.euroracing.fi Sieltä pitäisi löytyä.

Kiitos ja kumarrus Jericho:lle
Olen meinaan kauan etsinyt kyseisiä sivuja , jotka jo kerran löysinkin mutta onnistuin hukkaamaan osoitteen. Eli tänks!

Ps. Jericho et viitsisi millään kysyä että mitä maksaa/löytyykö tollaseen : Citroen Xsara vm.98 1.6i Alumiinista Vaihdekepin-nuppia .Kun tuolta sivuilta en millään löytänyt hintoja.

Ylös Bottom