Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Kannattaa samalla ostaa pari loistavaa subbaria sieltä
ainakin auto-hifi liikkeet myyvät noita neonvalo putkia, ja jossain krääsä liikkeissä myydään tollasii "valo köysiä". Ittelläni on huoneessa 9m pitunen vihreä valoköysiLainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Pitääkö ottaa vihreätä paperia ja teipata valon ympärille, vai myydäänkö jossain ihan värikkäitäkin loisteputkia?
Älä teippaa, syttyy palamaan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Pitääkö ottaa vihreätä paperia ja teipata valon ympärille, vai myydäänkö jossain ihan värikkäitäkin loisteputkia?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
http://www.ljudia.fi/cgi-bin/fi/online/af0fi.cgi?category1=302 &cart_id=
Ei mikään maailman edullisin kauppa ja muistaakseni toimituskulutkin ovat aika massiiviset.
Ai niin. Itse asiassa nuo ovat ns. "mustaa valoa".Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Nuo ovat sinisiä putkia, haluan vihreitä.
Ai niin. Itse asiassa nuo ovat ns. "mustaa valoa".
Väriputkia löytyy mm. tuolta: http://www.sci.fi/~hobbyh/lamput.htm
Voit myös kokeilla maalata tavallisen putken haluamasi väriseksi vaikkapa sprayllä (teippaa päädyt suojaan). Tulos ei tietenkään välttämättä ole ihan pro ja yleensä maali alkaa jossain vaiheessa lähtemään hiutaleina irti. En suosittele hiomaan loisteputken pintaa maalin kiinnittymisen parantamiseksi.
Lue tarkemmin: LPCOLOR18, VÄRILLINEN LOISTEPUTKI 18W. Punainen(pink) sininen, vihreä ja keltainen. Jauhevärjätty upea väri. Sininen käy myös huumevaloksi.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Nuokaan eivät ole vihreitä.
Lue tarkemmin: LPCOLOR18, VÄRILLINEN LOISTEPUTKI 18W. Punainen(pink) sininen, vihreä ja keltainen. Jauhevärjätty upea väri. Sininen käy myös huumevaloksi.
Varsinaisia neon-valoja löytää ainakin Neon-Shopista. Nettikauppaa ei firmalla tosin ole, enkä tiedä toimittavatko postitse.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Isoveljelläni on komutissaan joku hämärä putki katonrajassa, joka ostettiin Minimanista.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
www.minimani.fi , mutta et kyllä tuolta mitään saa. Googlekin on muuten keksitty.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Jos haluat kunnon neon valot(oikeat)
Osta sellaset neonit mitkä menee auton alustaan kiinni maksaa 190 30-40cm putki. Mä en nyt muista mistä noita saa , mutta mul on kyl jossain ylhäällä se osoite joka on suomessa kuitenkin!. Ja muuten sille joka sano ettei noita saa autoon laittaa Suomessa , niin kyllä ne saa parkkivaloina toimia mutta ajossa niitä ei saa käyttää.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jericho
Mun faijan yritys toimii maahantuojana mm. tuollaisille neonvaloille. Valmistajana noilla valoilla on Foliatec. Kannattaa tsekata www.euroracing.fi Sieltä pitäisi löytyä.