Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lopputyöni peleistä, apua muutamalta konsolialueelta pyydetään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snaker
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Snaker

New Member
Eli sain tänään ns. vihreän valon maikalta tehdä lopputyön siitä miten paljon pelit vaikuttavat pelaajien elämään.

Pelaajilta tarvitsisin sen verran apua, että tarvitsisin kaikilta "uusilta" (PS2, XBOX ja GC) konsolialueilta maksimissaan 5:ltä ihmiseltä e-mail osotteen ja suostumuksen vastailemaan kysymyksiin (ne tulevat perässä myöhemmin, ovat vielä työn alla) rehellisesti eli ei vitsejä tai mitään pelleilyä.

Kysymykset tulevat A,B,C,D,E -rasti ruutuun muodossa kuhan saan niitä tarpeeksi, hyväksynnän opettajalta ja sopivaan muotoon.

Mutta siis tarvitsen 15 henkilöä. Muhun saa yhteyden maililla: kosotu3@mbnet.fi tai privaviestillä. Tähän ketjuun voi myös laittaa vastauksena.

Eipä tässä vielä sen enempää asiasta, valittujen nimet mainitsen sitten kun tietoon tulevat.

Ilmoittautuneet (nimi jolla ilmoittautui):

Tuomo Kälviäinen
Jerry Jäppinen
Cyberfairy
Rash
Pepto
Paavi88
Clawx
remform
Multeri
zos kia cultus
Saska
HavoCci
Arisalmi
Toljanteri
potsku

Porukka kerättynä! Pyydän sitten kärsivällisyyttä, mulla on muitakin kouluhommia lopputyön ohella.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Multa saa kanssa kysellä (profiilin kautta voi lähettää sähköpostia). :)

Sellainen varmaan kiinnostaa muitakin kuin minua että mihinköhän laitokseen sä tuota lopputyötä teet?

Multakin saa kysellä, oon nyt vajaa kaks kuukautta duunissa (åääsen nettiin) mut himast en viel pääse, kirjastossa käyn välillä... Joten jos ei oo kauhee kiire vastauksilla niin voit kysellä...

Äh, GCN alueen otsikon perusteella luulin että sinun olisi pitänyt tehdä lopputyönä peli, jossa auttaminen minulta olisi ohjelmoijana sujunut.

Olishan sekin ollu kiva lopputyö jos taitoja olisi ja olisin varmaan sutkin ottanut ihan mielelläni mukaan mutta mulla on tuo 15:n ihmisen määrä jo kerättynä. Enempää en täältä viitsi ottaa kun mulla on 5 ihmistä muualta eli porukassa on 20 henkilöä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remform
Sellainen varmaan kiinnostaa muitakin kuin minua että mihinköhän laitokseen sä tuota lopputyötä teet?

Arla Instituutissa (Näkövammaisten ammattioppilaitos) Leppävaarassa opiskelen kolmatta vuotta.

Nyt on kysymykset valmiina, laitan muut asiat siltä osin kuntoon ja kysymykset matkaan.

Lisäohjeita tulee sitten mailissa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom