Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Luetut/Lukemattomat..

Vahe

New Member
Eli ongelma on että mulla ei merkkaannu noissa "osio" kohdissa luetuiksi koko alueet vaikka uusimmat/kaikki viestit on kyllä luettu sieltä alueelta..

Esim. 'KonsoliFIN BBS > Yhteiset' kohdassa näkyy että Asittomassa keskustelussa olisi uusia viestejä, mutta kun sinne katsoo kaikki on luettuja..

Katsokaapas muut onko teillä sama ongelma..
(mikäli ymmärsitte :))


Edit:
Niin ja kyse ei ole mistään että olisin painanut "back" nappia, päivitellytkin noita olen. ei vaikutusta

Edit2:
Ja sitten myös nuo "kirjeenkuvat" sotkevat..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jep, huomasin ongelman tuolla Pelit-osiossa. Eli Ajopelit-osiossa on punainen pampula, vaikka kaikki ketjut on luettu (sininen pampula). Sama vika oli Toimintapeleissä ja varmaan muuallakin.
 
No sinällään hyvä että tuo ongelma on jollakin muullakin kuin minulla..

Mutta jos tuon saisi kuntoon, niin olisi(n) varmaan tyytyväinen kunnes jonkun uuden vian löytäisin ;)
 
Kun palaatte luetuista teksteistä pykälän takasin esim Ajopelit Topikin alla. Niin oikeasta yläkulmassa on uuden topikin aloitus napin alla teksti: Merkitse alue luetuksi

Manuaali hommaa siis toistaiseksi ainakin. Tosin tuonkin jälkeen ilmestyy punasia pallokoita vaikka on viestit lukenut.

Mutta ylläpito on asiasta tietoinen.
 
Ihan liikaa erilaisia ikoineita! Menee sekaisin. Muistilistaa Ylläpidolle:

Pitäisi olla kaikkialla samat merkki-ikonit, välittämättä siitä onko kyseessä ketju vai aihe vai bbs vai mikä. Nyt sotkee, kun eri ikoni riippuen siitä, onko kyseessä ketju vai alue:

Ikoni1: uusia aiheita tai viestejä
Ikoni2: ei uusia aiheita tai viestejä

Ikoni3: uusia aiheita tai viestejä - kuuma thread
Ikoni4: ei uusia aiheita tai viestejä - kuuma thread

Myös viesteissä näkyvät Online/Offline -ikonit pitäisi vaihtaa.

Ja Logout-nappi sekä KonsoliFIN-saittien linkit sivun yläreunaan.
 
Ylös Bottom