Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Luigi's Mansion: muka liian helppo?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmfin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mmfin

New Member
Hieman noloa myöntää, mutta sain pelin eilen enkä päässyt ensimmäistä pimeätä huonetta pidemmälle. En löytänyt avainta mistään. :- (

Imuroin kaikenlaista: pöytäliinan, vaatteen peilin päältä jne. mutta ei löytynyt millään. Uskomatonta, että voi jäädä heti jumiin.

Kertokaas siis, mistä 1. avain, että pääse edes alkuun.

Oma veikkaus on, että ongelma liittyy jotenkin alas romahtavaan valaisimeen...
 
Sun pitää mennä toisen kerroksen ensimmäiseen huoneeseen, muuallekaan et vielä pääse. Siellä pitää imuroida kynttilät sammuksiin. Sinänsä huonoa, ettei tuosta anneta mitään vinkkiä. Keksin sen itsekin aivan sattumalta :).
 
Jaahas, kiitos! Täytyypä illalla kokeilla. Eilen jätin suosiolla väliin ja annoin kyytiä X-wingille. Rogue lunasti odotukseni hienosti niin graafisesti kuin pelillisestikin. Mutta tänään sammuttamaan kynttilät -kunhan töistä ehtii. :-)



Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Sun pitää mennä toisen kerroksen ensimmäiseen huoneeseen, muuallekaan et vielä pääse. Siellä pitää imuroida kynttilät sammuksiin. Sinänsä huonoa, ettei tuosta anneta mitään vinkkiä. Keksin sen itsekin aivan sattumalta :).
 
Keinutuolin haamu ja good night

Ja taas jumissa. Löydän keinutuolissa lehteä lukeman kummituksen sydämen X-näppäimen avulla, mutta eihän sitä pääse taskulampulla search-tilassa valaisemaan...

Ja muut ovet käytävällä avautuu väärin päin, aina jää väliin. Ei tunu auttavan, että yrittää imurilla puhaltaa, ettei ovi heti ponnahda.

Mikäs nyt avuksi?
 
Kattele sitä takkaa niin se näyttää sydämmensä.
Mulla olisi kans kysymys.
Mitä siinä huoneessa tehdään kun on ne kolme haamua ja seisovat siinä vaan.Yksi puhuu jotain putkista yksi sanoo että älä katso minua ja yhtä en nyt muista.Tää kohta on aikalailla loppupuolella.
 
Viimenen vihulainen

Niin, mitäs tossa pitäisi tehdä? Äijään ei näytä tehoavan imuri, eikä elementtejä saa imuroitua, kun niitä ei ole. Äijän heittelemiä kuulia ei voi siirtää. Pitääkö tossa vaan juosta loputtomasti ympyrää.. Kertokaa..
 
Re: Viimenen vihulainen

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan timppi
Niin, mitäs tossa pitäisi tehdä? Äijään ei näytä tehoavan imuri, eikä elementtejä saa imuroitua, kun niitä ei ole. Äijän heittelemiä kuulia ei voi siirtää. Pitääkö tossa vaan juosta loputtomasti ympyrää.. Kertokaa..

Ota yksi sen heittämistä kuulista imurilla kiinni ja päästä imunapista vihollisen avatessaan suunsa valmiina hyökkäykseen. Johan alkaa tapahtua.
 
oon päääsy luigismansionin läpi =)

muahahahhahaaaaaaa se oniha liian helppo oon pääsy sen läpiaikoja sitten päääsin sen kahes päiväs muahhahahaaaaaaaa :D
 
Olin välillä matkoilla, joten ei ole tullut kokeiltua vastauksesi jälkeen, mutta olen tuota mielestäni jo yrittänyt.

Takkaa tutkin hyvän aikaa. muistaakseni "It seems there might be something" tai jotain sellaista sain searchilla takasta, mutta eipä siitä mitään apua ollut.

Keinutuolissa istuskelevan sydä'n näkyy tosiaan search-tilassa, mutta en pääse siihen käsiksi. Edelleen siis jumissa..


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kepu
Kattele sitä takkaa niin se näyttää sydämmensä.
Mulla olisi kans kysymys.
Mitä siinä huoneessa tehdään kun on ne kolme haamua ja seisovat siinä vaan.Yksi puhuu jotain putkista yksi sanoo että älä katso minua ja yhtä en nyt muista.Tää kohta on aikalailla loppupuolella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wl@n

ei ees tarvi imuroija takkaa. riittää ku katsoo sinne suuntaan!


Jep,

Tuo oli mun mielestäni todella epälooginen ongelma, väittäisin suorastaan huonoksi pelisuunnitteluksi. Vai miten tuon ratkaisun pystyy päättelemään?

Jatko on näyttänyt taas paremmalta, joten en teilaa koko peliä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mmfin



Jep,

Tuo oli mun mielestäni todella epälooginen ongelma, väittäisin suorastaan huonoksi pelisuunnitteluksi. Vai miten tuon ratkaisun pystyy päättelemään?

Jatko on näyttänyt taas paremmalta, joten en teilaa koko peliä.
Eikös sieltä kirjahyllystä huoneen perältä löydy tähän vihje?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mmfin



Jep,

Tuo oli mun mielestäni todella epälooginen ongelma, väittäisin suorastaan huonoksi pelisuunnitteluksi. Vai miten tuon ratkaisun pystyy päättelemään?

Jatko on näyttänyt taas paremmalta, joten en teilaa koko peliä.

Siis se kummitus lukee kirjaa tupakkatakki päällä, joka viittaa siihen, että kummitus on menossa nukumaan. Kirjaa lukiessa alkaa väsyttämään. Kun kummitus haukottelee sen huomio herpaantuu ja Luigi saa sen sydämen esiin. Mitään takkaa ei tarvitse imuroida. Mielestäni ihan looginen ja IMHO helppo ongelma, joka ratkeaa kun hieman miettii / malttaa odottaa.
 
Ne naamalle läiskähtävät ovet ovat semmoisia feikki-ovia. Kätevintä varmistaa ovien aitous on imuroida niitä (aito ovi heiluu, feikki ei) tai katsoa GB Horrorilla karttaa. Jos siinä kohdassa ei kartan mukaan ole ovea, niin sitten se on feikkiovi :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan antti_89
Ne naamalle läiskähtävät ovet ovat semmoisia feikki-ovia. Kätevintä varmistaa ovien aitous on imuroida niitä (aito ovi heiluu, feikki ei) tai katsoa GB Horrorilla karttaa. Jos siinä kohdassa ei kartan mukaan ole ovea, niin sitten se on feikkiovi :)

Myöhemmin pelissä niitä ovia kannattaa kokeilla tulella, eli kun kokeilet polttaa niitä, niin feikkiovien pitäisi syttyä palamaan ja hävitä..
 
Helppohan tuo Luigi peli itseaisassa on.Pääsin Mansionin läpi parissa päivässä ja Hidden mansionin loppusuoralle puolessa päivässä.:) :)
 
Peli läpi 2 päivässä ja hidden mansion päivässä..
En myynyt peliä kun haluan sen silti omistaa...

Kuinka monta kertaa olette vetänyt pelin läpi?
Ittse olen vetänyt 10 kertaa..
 
Ylös Bottom