Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lukeeko mun Philips tietyn merkkisiä poltettuja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SotaPapu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

SotaPapu

New Member
Miulla on Philips asema xpoksissa, lukeeko se poltettuja levyjä vain jos ne on tietyn merkkisiä? :confused: (Sori katoin aluks väärin, se onki Philips eikä thomson
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No verbatimit ovat sellaisia mitkä lukeutuivat hyvin minun thomsonillani joskus aikoinaan.

melkein kaikki cdrw levyt toimivat siinä kuitenkin.

T: Scorpz
 
onko Philips sitte huonompi ku thomson? Mulla ei ainakaa toiminu Audio cd r levy, jonka merkki on Maxell
 
No minkä merkkiset Cd r levyt on parhaimpia? Joku sano että jos on esim 4kertane nopeus ni se laser jättää paremman jäljen ku jos on esim 52 kertane polttonopeus
 
Tämähän ei oikeastaan enää liity juurikaan Xboxiin, mutta:

Suuremmalla polttonopeudella lasersäteen tehon pitäisi olla suurempi jolloin levyyn kohdistuisi yhtä voimakas polttotehon tiheys polttonopeudesta riippumatta. Kuitenkaan kirjoittaviinkaan asemiin ei voi laittaa mitään älyttömän tehokkaita lasereita, joten ongelmaa ratkaistaan osaltaan myös siten, että levyistä tehdään sellaisia, että ne "palavat" pienemmällä teholla. Näin ollen polttonopeuden ei teoriassa pitäisi vaikuttaa vaan käytetyn median ja tietysti mediaa ei voi (saisi) polttaa ilmoitettua maksiminopeutta suuremmalla nopeudella.

Kuitenkin todellisuudessa on polton onnistumiseen ja laatuun liittyviä tekijöitä paljon enemmän kuin pelkästään se polttoon käytetty teho, ja osa näistä tekijöistä on riippuvaisia myös polttonopeudesta (suuntaan jos toiseenkin)

Itselläni esimerkiksi Xbox soittaa mukisematta 16x nopeudella poltetut audio-CD-R:t mutta joskus vuosia sitten 2x nopeudella polttamani audio-CD-R:t eivät toistu (näin siis Philipsin asemalla varustetussa boksissani. Samsungini kyllä toistaa kaikki CD-R:ni ja Thomsonini taas ei mitään CD-R:iä).

Jos niitä merkkejä haluat tietää, niin kaikki polttamani Imationin levyt ovat toimineet Philipsissä ongelmitta. Voi kuitenkin olla, että esimerkiksi eri merkkisellä, eri mallisena tai eri päivänä valmistetulla tai eri firmware -versiolla varustetulla polttavalla asemalla poltettuna ne eivät toimisikaan.
 
Mulla on X-box limited editon (vihreä). Onhan se philips? Nii ainakaa mun maxell ei toiminu audio cd r:änä
 
Ulkokuoren väreillä ei ole kovinkaan suoraa korrelaatiota DVD-koneistoon.

LE-koneita on näkynyt ainakin Philipsin ja Samsungin pyörittimillä. Samsungissa on kolme aukkoa levykelkassa, Philipsissä vain yksi (iso).
 
Varmasti kohta joku tulee tänne selittä miten saa xboxin modattua et siinä toimii kaikki mp3 blaa blaa blaa... Sitte tulee joku Unreal tai joku pistämään lukkoa. Se on yleisin loppu mun aiheille :mad:
 
Ylös Bottom